![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har lite av ett pussel. Jag använder EZ Antivirus och har alltid funnit det vara tillförlitliga. Men sedan installera windows jag verkar ha ett problem. Efter att starta min riktiga Temne skydd är avstängd och inte kan återinföras. Om jag startar om den är bra. Jag har haft 3 online live chattar med kundsupport och de har gett mig alla möjliga lösningen, men det är fortfarande samma. Jag kollade mitt pågående processer och fann en oidentifierbar ett i början av processen. Det var tomt! Med tog bort det jag förutsätts alla skulle vara bra. Det är fortfarande den samma. Jag använder EZ Antivirus, Prevx1, Spybot och Ad Aware. Jag tänker att det är ett virus av något slag på i bakgrunden som jag inte kan hitta.Några idéer? Observera att detta bara inträffar vid första början, men med att starta om varje gång blir ganska irriterande! Alla hjälper tacksamt emot, Keith. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Detta är gemensamma, jag är alltid arbetar på datorer med Norton där permanent funktionshinder och kan inte aktiverat. Mycket Av's har fel så här.
Jag använder Avast och det alltid upptäcker och tar bort alla problem med lätthet, då det ibland har jag hittat andra Av är att upptäcka saker och har problem att ta bort det. Det har också aldrig funktionshindrade sig på mig någonsin. Jag skulle rekommendera att installera den och kör en scan, dess fri. Mitt System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du gått ett nytt har alla de senaste uppdateringarna Karp?
| |||
| |||
| Ya man, alla uppdaterats till den senaste versionen, det bara säger att "ett fel har uppstått samtidigt försökt säkra datorn. Verkligen pussel mig tho varför det bara är det i den inledande starta. Kommer göra dave, skål. |
|
| |||
| |||
| Bara avinstallera och ersätta mate, med fri AV: s omkring nu som är mycket bra jag bara inte slösa tid längre att ta reda på vad när ett kunder AV gör något konstigt. |
|
| |||
| |||
| Kommer att göra när jag tecknade upp men jag är betald fram till november! Jag är bara att ladda ner avast 1 så om jag gillar det jag kan bara avinstallera EZ och se hur det går. Kan du rekommendera ett bra paket? Inte brytt om att betala, men vill inte att min system bromsar! Min bror använder Mcaffe och jag kan inte tro hur det stångbitar sitt system! Keith. |
|
| |||
| |||
| Betalt eller inte dess inte fungerar så skräp det kompis, du har inget att förlora. McAfee och Norton är skit och långsam du PC nedåt. Som jag sa Avast är gratis och jag använder det religiöst, även om den betalas av dem skulle vara fri Jag vill fortfarande använda den. Betald är inte alltid bättre. Som jag säger till alla Av's är likadana bilar, 10 år sedan bara för att Skoda kunde göra bilar betyder inte att de är något bra. |
|
| |||
| |||
| Om du behöver en brandvägg få commodo, det är gratis också. |
|
| |||
| |||
| Thats kvalitet killar. Thanx. Ran de Avast (två gånger) och man fann ingenting. Har Avast ge realtid skydd? Enda jag hittade var att gränssnittet är lite knepigt att använda i början. Om jag installerar COMODO ska jag ta bort windows brandvägg? Keith. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Virus Fråga - Kan någon berätta för mig om jag kan ha ett virus | billozz | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 2 april 2009 13:58 |
| Virus hjälp! | ah24 | Virus, spionprogram och säkerhet | 18 | 7 november 2008 18:45 |
| Mina vänner MAC har ett virus ... Umm ... ja ... ett virus ... | cheesepuff | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 29 oktober 2008 12:58 |
| Virus hjälp | jam90 | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 28 juli 2008 07:26 |
| Virus | lolli_pop | Virus, spionprogram och säkerhet | 13 | 17 november 2007 09:42 |
| Thread Tools | |
| |