mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Virus hjælp

Reply

Thread Tools
Old 28 juli 2008, 07:12
Medlem Gruppen

Default Virus hjælp

Mine onkler computer holder vise en besked, når de forsøger at få adgang til filer. Hvis jeg forsøger at åbne Denne computer fr eksempel, vises der en meddelelse "Kritisk fejl; Microsoft XP filer beskadiget, download antispyware her", når aflyst, det redirects mig til internettet for at downloade en spyware for $ 40. Det bliver meget irriterende. Jeg har kørt et virus check i både normal tilstand og i fejlsikret tilstand. Jeg har Hijackthis, og kan sende loggen på anmodning.
Kan nogen behage hjælp, vil det blive meget værdsat.

Jam90
Old 28 juli 2008, 07:26
Redaktør Gruppen

Default Virus hjælp

Start her http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/

Post Kævlerne når færdig.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Virus Spørgsmål - Kan nogen fortælle mig, hvis jeg må have en virus billozz Virus, Spyware & Sikkerhed 1 2 april 2009 13:58
Virus hjælp! ah24 Virus, Spyware & Sikkerhed 18 7 november 2008 18:45
Mine venner MAC er en virus ... Umm ... yeah ... en virus ... cheesepuff Virus, Spyware & Sikkerhed 3 29 oktober 2008 12:58
Virus lolli_pop Virus, Spyware & Sikkerhed 13 17 november 2007 09:42
Virus? carpious Virus, Spyware & Sikkerhed 12 6. maj 2007 09:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.