![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma sedät tietokone pitää näyttää viestin, kun yrität käyttää tiedostoja. Jos yrität käyttää Oma tietokone fr esimerkissä näkyy viesti "kriittinen virhe, Microsoft Office XP-tiedostoja vioittunut, lataa antispyware täällä", kun peruutetaan, se redirects minut Internetin ladata vakoiluohjelmista for $ 40. Se on tulossa erittäin ärsyttävää. Olen juoksi virus tarkistaa niin normaalissa tilassa ja vikasietotilassa. Minulla on Hijackthis ja voivat lähettää lokin pyynnöstä. Voiko kukaan auta, on hyvin suuressa arvossa. Jam90 |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Virus Kysymys - Voiko joku kertoa minulle, jos minulla on virus | billozz | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 2. Apr 2009 13:58 |
| Virus apua! | ah24 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 18 | 7. marraskuu 2008 18:45 |
| Ystäväni MAC on virus ... Umm ... joo ... A-virus ... | cheesepuff | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 29th Oct 2008 12:58 |
| Virus | lolli_pop | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 13 | 17. marraskuu 2007 09:42 |
| Virus? | carpious | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 12 | 6. toukokuuta 2007 09:49 |
| Thread Tools | |
| |