mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spyware & Security

Register

Virus help

Reply

Thread Tools
Old 28 jul 2008, 07:12
Lid Fractie

Default Virus help

Mijn ooms computer houdt het weergeven van een bericht als u probeert om toegang te krijgen tot bestanden. Als ik mijn computer fr bijvoorbeeld een bericht verschijnt "Kritieke fout; Microsoft XP-bestanden beschadigd, download antispyware hier" als geannuleerd, dan redirects me tot het internet voor het downloaden van een spyware voor $ 40. Het is steeds heel vervelend. Ik liep een virus check-in zowel de normale modus en in de veilige modus. Ik heb HijackThis, en kan na het inloggen op aanvraag.
Kan iemand alsjeblieft helpen, wordt zeer gewaardeerd.

Jam90
Old 28 jul 2008, 07:26
Moderator Groep

Default Virus help

Start hier http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/

Post de logs wanneer voltooid.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Virus Vraag - Kan iemand mij vertellen of ik misschien een virus billozz Virus, spyware & Security 1 De 2 april 2009 13:58
Virus help! ah24 Virus, spyware & Security 18 7 nov 2008 18:45
Mijn vrienden MAC is een virus ... ehm ... ja ... een Virus ... cheesepuff Virus, spyware & Security 3 29 okt 2008 12:58
Virus lolli_pop Virus, spyware & Security 13 17 nov 2007 09:42
Virus? carpious Virus, spyware & Security 12 6 mei 2007 09:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.