mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Virus, hjælp mig med at rette det plz

Reply

Thread Tools
Old 6 september 2007, 13:18
Ny Medlem Gruppen

Default Virus, hjælp mig med at rette det plz

heyya, nu im midt i en mærkelig computeroplevelse, som jeg kun kan skyde skylden på en virus / malware. anyway jeg kan mærke det, mens du ser video / film eller spille videospil, og hvis im benytter noget CPU-intensive. men hvert minut eller så, min computer eller enhver handling, im tager bremser i stå, for omkring 20 sekunder, så kommer tilbage til normal. som du kan forestille dig det er lidt irriterende. og ganske rigtigt der er et højdepunkt i CPU-forbrug over disse perioder, men ingen ekstra RAM er taget af noget (godt, ikke noget unormalt), så jeg kun kan antage, at uanset hvad der sker, er skjult for Task Manager (deraf virus antagelse)
dette er et skærmbillede:

http://i3.photobucket.com/albums/y97/johnchaz/untitled-6.jpg

anyway ive da virus kontrolleres i massevis, forøgede min firewall, kinda gået super forsvar mode, ive scannet min computer to gange i dag med Norton corperate udgave annonce klar og Spybot Search and Destroy, ive fundet flere dusin infektioner. Norton infact kastede op 212. men stadig efter everythings blevet renset / quarenteened og en sekundær scanning for at sikre. det stadig.
btw jeg gjorde opdatere alt før scanning, og alle scanninger blev udført i fejlsikret tilstand. alligevel noget info, tips, gode råd, forslag ... noget, der virkelig ville blive værdsat meget som im på min forstand ende tak DR
Old 6 september 2007, 13:59
Redaktør Gruppen

Default Virus, hjælp mig med at rette det plz

Velkommen til TCF.
Norton Corporate Edition bruger massive ressourcer alene. For en hjemmecomputer det er overkill.

Lad os starte med denne.
Please download ATF Cleaner ved Atribune.
Dette program er for XP og Windows 2000
  • Dobbeltklik på ATF-Cleaner.exe til at køre programmet.
    Under Hoved - vælge: Vælg Alle
    Klik på Tomme Udvalgte knappen.
Hvis du bruger Firefox-browser
  • Klik på Firefox øverst og vælge: Vælg Alle
    BEMÆRK: Hvis du gerne vil holde dine gemte adgangskoder, skal du klikke Nej ved prompten.
Hvis du bruger Opera-browser
  • Klik på Opera øverst og vælge: Vælg Alle
    BEMÆRK: Hvis du gerne vil holde dine gemte adgangskoder, skal du klikke Nej ved prompten.
Klik på Afslut på hovedmenuen for at lukke programmet.
For Teknisk supportDobbeltklik på den e-mail-adresse placeret i bunden af hver menu. Dette vil fjerne alle filer fra de elementer, der kontrolleres, så hvis du har nogle cookies, du ønsker at gemme. du flytte dem til en anden mappe først.

Noter til Windows Vista-brugere:
På Windows Vista, at "Windows Temp" er deaktiveret, at tømme "Windows Temp" ATF-Cleaner skal være "Kør som administrator"
Prefetch er blevet deaktiveret på Windows Vista. Da jeg ikke er sikker på de virkninger, tømning amtmand på Windows Vista vil få for øjeblikket er det jeg vil ikke aktivere denne funktion.

Næste:
Download HijackThis Her
Når du har det downloades installation / gemme den til sin egen mappe! Dette er vigtigt for det at fungere korrekt.
For eksempel gemme i C: \ Programmer \ hijackthis
Du kan derefter oprette en genvej på skrivebordet.
Når det er installeret åbne programmet og vælge Må en systemscanning og gem logfile.
** Vigtigt IKKE har Hijack Denne lave noget endnu. Det meste af det, det finder er ufarlige eller ligefrem nødvendig.
Gem logfilen på skrivebordet.
I næste post Klik Post Reply.
Rul ned og klik på Administrer Attachments og tilføje log som en vedhæftet fil.

Jeg vil have et kig på HijackThis log og se, hvor de skal gå derfra.
Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at spørge.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.