vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

Virus, auta minua korjata sen plz

Reply

Thread Tools
Old 6 syyskuu 2007, 13:18
Uusi Jäsen

Default Virus, auta minua korjata sen plz

heyya, nyt im keskellä outoa computing kokemus, jota voin vain syyttää virus / haittaohjelma. Joka tapauksessa olen sitä huomaakaan, kun katsot videoita / elokuvia tai videopelien pelaamiseen, ja jos im kohteleva jokin CPU intensiivistä. mutta jokainen minuutti tai näin, minun tietokone tai toimia im ottaen hidastuu pysäyttää, noin 20 sekuntia, sitten palaa normaaliksi. kuten voitte kuvitella, että tämä on melko ärsyttävää. ja tosiaan on huippu suorittimen käyttöä kyseisille jaksoille, mutta mitään ylimääräistä RAM ole tehnyt mitään (no, mitään epänormaalia) joten voin vain todeta, että mitä tapahtuu on piilotettu Task Manager (eli virus oletus)
Tämä on kuvakaappaus:

http://i3.photobucket.com/albums/y97/johnchaz/untitled-6.jpg

anyway Ive koska virus tarkistaa yllin kyllin, upped oma palomuuri, parturi mennyt super puolustuksen tilaan, ive skannattu tietokoneeni kahdesti tänään Norton corperate painos ad aware ja Spybot Search and Destroy, ive löytyy useita kymmeniä infektioita. Norton Infact oksensin 212. mutta kun everythings on puhdistettu / quarenteened ja toissijainen skannaus varmistaa. jatkuu edelleen.
BTW Tein päivityksen kaiken valmiiksi skannata, ja kaikki skannaa tehtiin vikasietotilassa. tapauksessa kaikki tiedot, vinkkejä, neuvoja, ehdotuksia ... mitään olisi todella suuresti arvostettu IM minun järki lopussa kiitos DR
Old 6 syyskuu 2007, 13:59
Moderator Group

Default Virus, auta minua korjata sen plz

Tervetuloa TCF.
Norton Corporate Edition käyttää valtavia voimavaroja yksin. Jotta kotitietokone on ylimitoitettu.

Lets Aloita tästä.
Lataa ATF Cleaner jonka Atribune.
Tämä ohjelma on XP ja Windows 2000 vain
  • Kaksoisnapsauta ATF-Cleaner.exe ohjelman suorittamiseen.
    Alle Pää valita: Valitse kaikki
    Napsauta Tyhjä Valitut painiketta.
Jos käytät Firefox-selainta
  • Valitse Firefox yläreunassa ja valitse: Valitse kaikki
    HUOM: Jos haluaisit pitää tallennetut salasanasi, klikkaa Ei klo kehoitteeseen.
Jos käytät Opera-selain
  • Valitse Opera yläreunassa ja valitse: Valitse kaikki
    HUOM: Jos haluaisit pitää tallennetut salasanasi, klikkaa Ei klo kehoitteeseen.
Valitse Poistu päälistalla valikosta Lopeta ohjelma.
Saat Tekninen tukiKaksoisnapsauta sähköpostiosoite alareunassa kunkin valikon. Tämä poistaa kaikki tiedostot kohteet tarkastetaan joten jos sinulla on evästeet haluat tallentaa. siirrä ne toiseen hakemistoon ensimmäinen.

Notes for Windows Vista-käyttäjille:
Windows Vista että Windows Temp "on poistettu käytöstä, tyhjentää" Windows Temp "ATF-Cleaner on" Suorita järjestelmänvalvojana "
Prefetch on poistettu käytöstä Windows Vistassa. Koska en ole varma vaikutuksia tyhjennys prefetch Windows Vista on toistaiseksi sitä en aio antaa tämän tehtävän.

Seuraava:
Lataa HijackThis Tässä
Kun olet sen ladannut install / tallentaa sen omaan kansioon! Tämä on tärkeää, että se toimisi kunnolla.
Esimerkiksi tallentaa C: \ Program Files \ hijackthis
Tämän jälkeen voit luoda pikakuvakkeen työpöydälle.
Kun ne on asennettu, avaa ohjelma ja valitse Onko järjestelmä skannaa ja tallentaa logfile.
** Tärkeää ÄLÄ ovat Hijack Tämä vahvistaa vielä mitään. Suurin osa siitä, mitä se havaitsee on harmittomia tai jopa vaaditaan.
Tallenna loki työpöydälle.
In the next post napsauta Post Vastaa.
Selaa alaspäin ja valitse Hallitse Liitteet ja lisätä lokin lähettäminen liitetiedostona.

En katso HijackThis loki ja katsoa minne mennä sieltä.
Jos sinulla on kysyttävää, voit kysyä.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Virus Kysymys - Voiko joku kertoa minulle, jos minulla on virus billozz Virusten, vakoiluohjelmien & Security 1 2. Apr 2009 13:58
Ystäväni MAC on virus ... Umm ... joo ... A-virus ... cheesepuff Virusten, vakoiluohjelmien & Security 3 29th Oct 2008 12:58
Virus auttaa jam90 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 1 28 Jul 2008 07:26
Virus lolli_pop Virusten, vakoiluohjelmien & Security 13 17. marraskuu 2007 09:42
Virus? carpious Virusten, vakoiluohjelmien & Security 12 6. toukokuuta 2007 09:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.