![]() |
|
| |||
| |||
| heyya, nu im in het midden van een vreemde computer ervaring die alleen ik kan de schuld op een virus / malware. Maar goed, ik opmerken tijdens het kijken naar video's / films of het spelen van videogames, en als im iets CPU intensief gebruikt. maar elke minuut of zo, mijn computer of enige actie im nemen vertraagt tot stilstand, voor ongeveer 20 seconden, dan komt terug naar normaal. zoals je kunt voorstellen is dit nogal vervelend. en zeker genoeg is er een piek in het CPU-gebruik gedurende deze periode echter geen extra ram wordt genomen door iets (nou ja, niets abnormaal), zodat ik alleen maar aannemen dat alles wat er gebeurt is verborgen vanuit Taakbeheer (vandaar het virus uitgangspunt) Dit is een screenshot: http://i3.photobucket.com/albums/y97/johnchaz/untitled-6.jpg anyway ive sinds virus gecontroleerd galore, upped mijn firewall, kinda gegaan super defensie-modus, ive gescande mijn computer twee keer vandaag met norton corperate uitgave Ad Aware en Spybot Search and Destroy, ive gevonden tientallen infecties. Norton Infact gooide 212. maar nog steeds na everythings zijn gereinigd / quarenteened en een secundaire scannen om er zeker van. het blijft nog steeds. btw i did update alles vooraf scannen en alle scans werden gedaan in de veilige modus. toch geen info, tips, adviezen, suggesties ... iets echt sterk wordt gewaardeerd als im mijn verstand einde dank DR |
|
| |||
| |||
| Welkom bij TCF. Norton Corporate Edition maakt gebruik van enorme financiële middelen alleen. Voor een computer thuis is overkill. Laten we beginnen met. Please download ATF Cleaner door Atribune. Dit programma is voor XP en Windows 2000
Voor Technical SupportDubbelklik op de e-mail adres op de onderkant van elk menu. Dit verwijdert alle bestanden van de items die worden gecontroleerd, dus als je sommige cookies die u wilt opslaan. verplaatst u deze naar een andere directory. Opmerkingen voor gebruikers van Windows Vista: Op Windows Vista die "Windows Temp" is uitgeschakeld, om lege "Windows Temp" ATF-Cleaner moet worden "Uitvoeren als Administrator" Prefetch is uitgeschakeld op Windows Vista. Zoals ik weet niet zeker of de effecten die prefetch ledigen op Windows Vista zal hebben voor het moment dat ik niet in staat die functie. Volgende: Download HijackThis Hier Zodra u hebt gedownload install / opslaan in een eigen map! Dit is belangrijk voor het goed te laten werken. Bijvoorbeeld opslaan in C: \ Program Files \ HijackThis Vervolgens kunt u een snelkoppeling op het bureaublad. Eenmaal geïnstalleerd, opent u het programma en selecteer Doe een systeem scannen en opslaan logfile. ** Belangrijke NIET hebben Hijack Deze correctie nog niets. De meeste van wat hij vaststelt zal onschadelijk of zelfs vereist. Sla het inloggen op uw bureaublad. In het volgende bericht Klik op Beantwoorden. Scroll naar beneden en klik op Beheren Bijlagen en voeg de log als bijlage. Ik zal eens een kijkje op de HijackThis log en te zien waar te gaan vanaf daar. Als u nog vragen neem dan gerust vragen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Virus Vraag - Kan iemand mij vertellen of ik misschien een virus | billozz | Virus, spyware & Security | 1 | De 2 april 2009 13:58 |
| Mijn vrienden MAC is een virus ... ehm ... ja ... een Virus ... | cheesepuff | Virus, spyware & Security | 3 | 29 okt 2008 12:58 |
| Virus help | jam90 | Virus, spyware & Security | 1 | 28 jul 2008 07:26 |
| Virus | lolli_pop | Virus, spyware & Security | 13 | 17 nov 2007 09:42 |
| Virus? | carpious | Virus, spyware & Security | 12 | 6 mei 2007 09:49 |
| Thread Tools | |
| |