![]() |
|
| |||
| |||
| heyya, nå im midt i en fremmed dataopplevelse som jeg bare kan skylde på et virus / malware. allikevel jeg merker det mens du ser videoer / filmer eller spiller videospill, og hvis im benytter noe CPU intensive. men hvert minutt eller så, min datamaskin eller noe im tar bremser stopper opp, for omtrent 20 sekunder, deretter kommer tilbake til normal. som du kan forestille deg dette er ganske irriterende. og sikker nok det er en topp i bruk av CPU over disse periodene, men ingen ekstra ram er tatt av noe (vel, ingenting unormalt) så jeg kan bare anta at uansett hva som skjer er skjult fra Task Manager (derav viruset antakelse) dette er et skjermbilde: http://i3.photobucket.com/albums/y97/johnchaz/untitled-6.jpg anyway ive siden virus sjekket galore, økte min brannmur, ganske gått i super forsvar modus, ive skannede datamaskinen min to ganger i dag med norton corperate utgave annonse Aware og Spybot Search and Destroy, fant ive flere dusin infeksjoner. Norton infact kastet opp 212. men fortsatt etter everythings blitt renset / quarenteened og en sekundær skanning for å være sikker. det fremdeles fortsetter. btw jeg did oppdatere alt før skanningen, og alle skanner ble gjort i sikkermodus. likevel noe info, tips, råd, forslag ... noe virkelig ville bli verdsatt som im på mitt vett slutten takk DR |
|
| |||
| |||
| Velkommen til TCF. Norton Corporate Edition bruker enorme ressurser alene. For en stasjonær er det overkill. Lar starte med denne. Last ned ATF Cleaner ved Atribune. Dette programmet er for XP og Windows 2000
For Teknisk supportDobbeltklikk e-postadressen som ligger i bunnen av hver meny. Dette vil fjerne alle filer fra elementene som er merket så hvis du har noen cookies du vil lagre. må du flytte dem til en annen katalog først. Merknader for Windows Vista-brukere: På Windows Vista som "Windows Temp" er deaktivert, å tømme "Windows Temp" ATF-Cleaner må "Kjør som Administrator" Forhåndshent har blitt deaktivert på Windows Vista. Som jeg er ikke sikker på effekten at tømmingen Forhåndshent på Windows Vista har for tiden det vil jeg ikke aktiverer denne funksjonen. Neste: Last ned HijackThis Her Når du har den nedlastede installere / lagre den på sin egen mappe! Dette er viktig for å fungere ordentlig. For eksempel lagres i C: \ Programfiler \ hijackthis Du kan deretter opprette en snarvei på skrivebordet. Når installeringen åpne programmet og velger Gjør et system skanne og lagre logfile. ** Viktig Har IKKE Hijack This fikse noe ennå. Det meste av det de finner vil være harmløs eller nødvendig. Lagre loggen til skrivebordet. I neste post klikker Innlegg Svar. Bla ned og klikk Behandle Vedlegg og legge loggen som et vedlegg. Jeg vil ha en titt på HijackThis loggen og se hvor du skal dra derfra. Hvis du har noen spørsmål du gjerne spørre. |