mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Virus eller spyware infektion

Reply

Thread Tools
Old 21 November 2008, 21:50
Medlem Gruppen

Default Virus eller spyware infektion

Hi guys

Jeg var bare leger rundt med mit skøn computer og det synes han har spyware. det er ikke et problem, vi fik fjernet det.

nu jeg tror, at min computer har spyware. Jeg har en gammel version af kapre denne her, og når jeg prøver at køre det fra C: \ HJT det popper op i omkring et millisekund derefter lukker. så HJT bare ikke fungerer.

også, når det er i Firefox, firefox vil bare tæt tilfældigt. Jeg gik ind filehippo.com at få nyeste version af HJT, men når jeg klikker på HJT link, firefox bare lukkes. den samme, når jeg klikker på noget andet link på den pågældende side

så jeg forsøgte at skrive avg anti spyware ind på Google, og bang! Firefox lukker igen. Jeg tænker, at min spyware ikke lade mig gøre tingene "anti-spyware-relaterede på nettet.

om at køre S & D nu, men jeg er bare tænkte, om nogen andre har haft dette ske, før? og hvilken form for spyware det er.

ps alt dette også sker på IE7 også.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

DETTE ER EN nedslidt AF MIN svage forsøg på Spyware FJERNELSE

Kapre dette stadig ikke vil køre. Så jeg kan ikke få Antone en log sorry. Jeg kan heller ikke starte Windows i fejlsikret tilstand ...
Min AVG Anti-virus plejer køre enten.

Spybot S & D løb og slettede nogle spyware
Ad-Aware løb og slettede nogle spyware
spion Catcher udtrykke løb og slettede nogle spyware
ccleaner løb og slettet stuff
Tilfældig! løb og slettet nogle ting
cwshredder løb og slettet en fil
smitfraud fastsætte løb og udeladt nogle ting
msconfig Tilfældig løb og slettet nystartede
ewido ville ikke engang lade mig installere (samme problem som HJT, åbner for et millisekund derefter lukker) (sandsynligvis fordi en del af AVG nu?)

Også her er nogle ting, som jeg skriver i google, så Firefox går ned:
avg
ewido - når jeg klikker på ewido site
avast
NOD32
antivirus
antispyware

og andre mærker af AV software

Også, at Trend Micro HouseCall online AV scanner vil ikke fungere enten.

Bare ikke på installerer: (ved ikke, jeg mener, at virussen er ikke at lade programmet køre.)
Panda AV
Nod32
Kaspersky

Please help .....
cheers Jim
Old 21 November 2008, 22:14
Redaktør Gruppen

Lad os tage en anden tilgang.

Please udskrive disse instruktioner, som de vil blive behov for senere, når Internet adgang er ikke tilgængelig.

Downloade SDFix ved AndyManchesta og gemme den på dit skrivebord.

Når du bruger dette værktøj, skal du bruge Administrator's konto eller en konto med Administrative rettigheder
  • Dobbeltklik SDFix.exe og det vil udpakke filerne til% systemdrive%
  • (dette er det drev, der indeholder Windows-mappen, typisk C: \ SDFix).
  • Brug det ikke blot endnu.
Genstart computeren i Fejlsikret tilstand ved hjælp af F8 metode. For at gøre dette, skal du genstarte computeren og efter at have hørt din computer Enkelt bip under start (men før Windows-ikonet vises) tryk på F8 flere gange. En menu vil komme frem med flere muligheder. Brug piletasterne til at navigere og vælge den mulighed for at køre Windows i "Fejlsikret tilstand".

Åbn SDFix mappe og dobbeltklik på RunThis.bat for at starte scriptet.
  • Type Y for at begynde Tilfældig proces.
  • Det vil fjerne enhver Trojan Services eller registreringsdatabaseposter findes derefter bede dig om at trykke på en tast for at genstarte.
  • Tryk på en tast og det vil genstarte pc'en.
  • Når pc'en genstartes, er Fixtool vil løbe igen og færdiggøre processen til fjernelse derefter vise FinishedTryk på en vilkårlig tast for at afslutte scriptet og belastning skrivebordet ikoner.
  • Når skrivebordet ikoner indlæse SDFix rapport vil åbne på skærmen og også gemme i SDFix mappe som Report.txt.
  • Kopier og indsæt indholdet af resultaterne fil Report.txt i dit næste svar.

-----

Efter SDFix er fuldført, og computeren er genstartet i normal tilstand, kan du prøve at køre HijackThis og post loggen sammen med SDFix log.

.

Old 21 November 2008, 22:41
Medlem Gruppen

Hej tak for svaret.

Jeg nævnte ovenfor, at jeg ikke kan starte i fejlsikret tilstand.

Når jeg forsøger, indlæser alle elementerne indtil det bliver til "Mup.sys"
Det er, hvor den stopper. Jeg forlod det i ca 15 minutter sidste prøve, og det var stadig sidder der.

Så måske kunne jeg prøve noget, der ikke kræver fejlsikret tilstand?

Cheers, Jim
Old 21 November 2008, 22:46
Redaktør Gruppen

Ked af det. Jeg glemte den del af ikke at kunne starte op i fejlsikret tilstand.

Lad os gøre det.

Du har HJT installeret ret? Da det er installeret på standardplaceringen derefter følge disse trin for at omdøbe HijackThis og derefter prøve at køre det.
    • Gå til C: \ Programmer \ Trend Micro \HijackThis.exe
    • Højreklik på HijackThis.exe og vælge Omdøb
    • Skriv sniper.exe og tryk Indtast
    • Højreklik påsniper.exe og vælge Send til > Desktop (Opret genvej)
  • Fra skrivebordet åbne HijackThis.
  • Vigtigt! Hvis du bruger Windows VistaHøjreklik og Kør som administrator
  • Klik på Må en systemscanning og gemme en logfil
  • HijackThis scanner og derefter en log åbnes i Notesblok.
  • Kopier & Indsæt hele indholdet i loggen i dit indlæg.
    • Må ikke har HijackThis fastsætte noget endnu. Det meste af det, det finder er ufarlige eller ligefrem nødvendig.
Bemærk: Selv om vi har omdøbt HijackThis til snigskytte, vil vi stadig referere til det som HijackThis eller HJT.

Old 21 November 2008, 23:12
Medlem Gruppen

hej.

Jeg har ikke HJT installeret, har jeg den stå alene kopiere, i C: \ HJT

Jeg prøvede det, du sagde, men at heller ikke arbejde. Jeg er også omdøbt mappen til sniper også, men til ingen nytte.

Jeg kører i øjeblikket en online scanning fra Panda AV.

Forhåbentlig vil dette hjælper mig.

Alle andre forslag?
Cheers Jim
Old 21 November 2008, 23:26
Redaktør Gruppen

Prøv dette.

Holde pause i Panda scanning.

Downloade random's system informationsværktøj (RSIT) ved tilfældig / tilfældigt fra og gemme den til dit skrivebord.
  • Dobbeltklik på RSIT.exe til at køre.
  • Klik på Fortsæt på ansvarsfraskrivelse skærmen.
  • Når det er færdigt, to logfiler vil åbne.
  • Log.txt <vil blive maksimeret og info.txt <vil blive minimeret
  • Please post indholdet af begge logfiler i næste svar.

Også, har du en flash-drev og en anden computer til at overføre filer til den inficerede pc?

Old 21 November 2008, 23:37
Medlem Gruppen

Hej.

Jeg har vedhæftet de 2 logfiler.

Ja jeg har en flash-drev og en anden computer til at bruge.

Skål
Vedhæftede filer
File Type: txt info.txt (10,2 KB, 5 visninger)
File Type: txt Log.txt (12,9 KB, 3 visninger)
Old 22 November 2008, 00:06
Redaktør Gruppen

Prøv at downloade MBAM og kør det derefter sende loggen. Hvis du ikke kan hente den derefter overføre over bare installatøren til den inficerede computer. Derefter installere og køre den. Hvis installationsprogrammet, eller programmet ikke vil køre så prøv at omdøbe den.

Downloade Malwarebytes' Anti-Malware (MBAM)
  • Dobbeltklik på mbam-setup.exe og følg instruktionerne for at installere programmet.
  • Ved udgangen, skal du sørge for en hak er placeret ud for følgende:
    • Update Malwarebytes' Anti-Malware
    • Launch Malwarebytes' Anti-Malware
  • Klik derefter på Udfør.
  • Hvis en opdatering er fundet, vil det at hente og installere den nyeste version.
  • Når programmet er indlæst, skal du vælge Udføre hurtig scanningKlik derefter på Scan.
  • Når scanningen er færdig, skal du klikke på OK, Derefter Vis resultater at se resultaterne.
  • Vær sikker på at alt er markeret, og klik Fjern markering.
  • Når desinfektionen er afsluttet, en log vil åbne i Notesblok, og du kan blive bedt om at genstarte. (Se Ekstra note)
  • Logfilen gemmes automatisk ved MBAM og kan ses ved at klikke på Logs fane i MBAM.
  • Kopier og indsæt hele rapport i dit næste svar.
Ekstra Bemærk: Hvis MBAM støder på en fil, der er vanskelige at fjerne, vil du blive præsenteret med 1 af 2 prompter, klik på OK for at enten og lad MBAM fortsætte med desinfektion processen, hvis bedt om at genstarte computeren, skal du gøre det straks.

Efter MBAM er færdig forsøger at køre en HijackThis scanne igen og post loggen.

Old 22 November 2008, 00:47
Medlem Gruppen

en HJT log eller en RSIT log?
Old 22 November 2008, 00:49
Redaktør Gruppen

En MBAM log og en HijackThis log. RSIT skulle have skabt en HJT log med det scanne men af en eller anden grund ikke.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Cyber Security virusinfektion på min computer - Kan du hjælpe mig? MadMRTeen Virus, Spyware & Sikkerhed 16 23 oktober 2009 11:09
Mulig virus? - Sdra64.exe Infektion mbonwick Virus, Spyware & Sikkerhed 16 15 august 2009 10:09
Kan ikke opdatere Virus-og spyware-software på min PC. ddd13 Virus, Spyware & Sikkerhed 18 28 februar 2009 19:52
Vinduer har opdaget spyware infektion! seetham Virus, Spyware & Sikkerhed 2 19 oktober 2008 22:18
Anti-virus og spyware, pop-ups du hjælpe shaune Virus, Spyware & Sikkerhed 3 25. sep 2007 14:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.