![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys Jeg var bare leger rundt med mit skøn computer og det synes han har spyware. det er ikke et problem, vi fik fjernet det. nu jeg tror, at min computer har spyware. Jeg har en gammel version af kapre denne her, og når jeg prøver at køre det fra C: \ HJT det popper op i omkring et millisekund derefter lukker. så HJT bare ikke fungerer. også, når det er i Firefox, firefox vil bare tæt tilfældigt. Jeg gik ind filehippo.com at få nyeste version af HJT, men når jeg klikker på HJT link, firefox bare lukkes. den samme, når jeg klikker på noget andet link på den pågældende side så jeg forsøgte at skrive avg anti spyware ind på Google, og bang! Firefox lukker igen. Jeg tænker, at min spyware ikke lade mig gøre tingene "anti-spyware-relaterede på nettet. om at køre S & D nu, men jeg er bare tænkte, om nogen andre har haft dette ske, før? og hvilken form for spyware det er. ps alt dette også sker på IE7 også. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * DETTE ER EN nedslidt AF MIN svage forsøg på Spyware FJERNELSE Kapre dette stadig ikke vil køre. Så jeg kan ikke få Antone en log sorry. Jeg kan heller ikke starte Windows i fejlsikret tilstand ... Min AVG Anti-virus plejer køre enten. Spybot S & D løb og slettede nogle spyware Ad-Aware løb og slettede nogle spyware spion Catcher udtrykke løb og slettede nogle spyware ccleaner løb og slettet stuff Tilfældig! løb og slettet nogle ting cwshredder løb og slettet en fil smitfraud fastsætte løb og udeladt nogle ting msconfig Tilfældig løb og slettet nystartede ewido ville ikke engang lade mig installere (samme problem som HJT, åbner for et millisekund derefter lukker) (sandsynligvis fordi en del af AVG nu?) Også her er nogle ting, som jeg skriver i google, så Firefox går ned: avg ewido - når jeg klikker på ewido site avast NOD32 antivirus antispyware og andre mærker af AV software Også, at Trend Micro HouseCall online AV scanner vil ikke fungere enten. Bare ikke på installerer: (ved ikke, jeg mener, at virussen er ikke at lade programmet køre.) Panda AV Nod32 Kaspersky Please help ..... cheers Jim |
|
| |||
| |||
| Lad os tage en anden tilgang. Please udskrive disse instruktioner, som de vil blive behov for senere, når Internet adgang er ikke tilgængelig. Downloade SDFix ved AndyManchesta og gemme den på dit skrivebord. Når du bruger dette værktøj, skal du bruge Administrator's konto eller en konto med Administrative rettigheder
Åbn SDFix mappe og dobbeltklik på RunThis.bat for at starte scriptet.
----- Efter SDFix er fuldført, og computeren er genstartet i normal tilstand, kan du prøve at køre HijackThis og post loggen sammen med SDFix log. . |
|
| |||
| |||
| Hej tak for svaret. Jeg nævnte ovenfor, at jeg ikke kan starte i fejlsikret tilstand. Når jeg forsøger, indlæser alle elementerne indtil det bliver til "Mup.sys" Det er, hvor den stopper. Jeg forlod det i ca 15 minutter sidste prøve, og det var stadig sidder der. Så måske kunne jeg prøve noget, der ikke kræver fejlsikret tilstand? Cheers, Jim |
|
| |||
| |||
| Ked af det. Jeg glemte den del af ikke at kunne starte op i fejlsikret tilstand. Lad os gøre det. Du har HJT installeret ret? Da det er installeret på standardplaceringen derefter følge disse trin for at omdøbe HijackThis og derefter prøve at køre det.
Bemærk: Selv om vi har omdøbt HijackThis til snigskytte, vil vi stadig referere til det som HijackThis eller HJT. |
|
| |||
| |||
| hej. Jeg har ikke HJT installeret, har jeg den stå alene kopiere, i C: \ HJT Jeg prøvede det, du sagde, men at heller ikke arbejde. Jeg er også omdøbt mappen til sniper også, men til ingen nytte. Jeg kører i øjeblikket en online scanning fra Panda AV. Forhåbentlig vil dette hjælper mig. Alle andre forslag? Cheers Jim |
|
| |||
| |||
| Prøv dette. Holde pause i Panda scanning. Downloade random's system informationsværktøj (RSIT) ved tilfældig / tilfældigt fra og gemme den til dit skrivebord.
Også, har du en flash-drev og en anden computer til at overføre filer til den inficerede pc? |
|
| |||
| |||
| Hej. Jeg har vedhæftet de 2 logfiler. Ja jeg har en flash-drev og en anden computer til at bruge. Skål |
|
| |||
| |||
| Prøv at downloade MBAM og kør det derefter sende loggen. Hvis du ikke kan hente den derefter overføre over bare installatøren til den inficerede computer. Derefter installere og køre den. Hvis installationsprogrammet, eller programmet ikke vil køre så prøv at omdøbe den. Downloade Malwarebytes' Anti-Malware (MBAM)
Efter MBAM er færdig forsøger at køre en HijackThis scanne igen og post loggen. |
|
| |||
| |||
| en HJT log eller en RSIT log? |
|
| |||
| |||
| En MBAM log og en HijackThis log. RSIT skulle have skabt en HJT log med det scanne men af en eller anden grund ikke. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Cyber Security virusinfektion på min computer - Kan du hjælpe mig? | MadMRTeen | Virus, Spyware & Sikkerhed | 16 | 23 oktober 2009 11:09 |
| Mulig virus? - Sdra64.exe Infektion | mbonwick | Virus, Spyware & Sikkerhed | 16 | 15 august 2009 10:09 |
| Kan ikke opdatere Virus-og spyware-software på min PC. | ddd13 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 18 | 28 februar 2009 19:52 |
| Vinduer har opdaget spyware infektion! | seetham | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 19 oktober 2008 22:18 |
| Anti-virus og spyware, pop-ups du hjælpe | shaune | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 25. sep 2007 14:37 |
| Thread Tools | |
| |