vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

Viruksen tai Spyware infektio

Reply

Thread Tools
Old 21 marraskuu 2008, 21:50
Jäsen

Default Viruksen tai Spyware infektio

Hei jätkät

Olin vain leikkii noin minun kaverit tietokone, ja näyttää siltä, hän on vakoiluohjelmia. Se ei ole ongelma, me pääsimme eroon siitä.

nyt Mielestäni tietokoneessa on vakoiluohjelma. Olen vanha versio kaapata tämän tästä, ja kun yritän käynnistää sen C: \ HJT se ponnahtaa ylös noin millisekunnin sitten sulkeutuu. niin HJT vain ei toimi.

myös, kun firefox, firefox vain lähellä satunnaisesti. Kävin päälle filehippo.com saada uusimman version HJT, mutta kun i klikkaa HJT linkkiä, firefox vain sammutetaan. sen samalla, kun napsautat jotakin muuta linkin kyseiselle sivulle

Siksi olen yrittänyt kirjoittamalla avg anti spyware Google ja bang! firefox sulkeutuu uudelleen. Mietin tässä juuri, että minun vakoiluohjelmista ei saan tehdä asioita "anti-spyware" etuyhteys annetun net.

noin suorittaa S & D nyt, mutta olen vain ihmetellä, jos joku muu on ollut tätä tapahtuu ennen? ja minkälainen vakoiluohjelmista se on.

ps tämä kaikki myös tapahtuu IE7 liikaa.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

THIS IS A pilaantunut Of My heikko yritykset Spyware MUUTTOKULUT

Hijack tämän vielä ei toimi. En siis voi saada antone log pahoillani. Olen myös ei voi käynnistää Windowsin vikasietotilassa ...
Oma avg anti-virus tapana suorittaa joko.

Spybot-S & D juoksi ja poistetaan joitakin vakoiluohjelmista
ad-aware juoksi ja poistetaan joitakin vakoiluohjelmista
vakooja sieppari ilmaista juoksi ja poistetaan joitakin vakoiluohjelmista
ccleaner juoksi ja poisti tavaraa
CleanUp! juoksi ja poistetaan joitakin juttuja
cwshredder juoksi ja poisti tiedoston
Smitfraud vahvistaa juoksi ja poistetaan joitakin juttuja
msconfig cleanup juoksi ja poisti startups
ewido ei edes haluaisin asentaa (sama ongelma kuin HJT, avataan joka millisekunnin sitten sulkeutuu) (luultavasti koska sen osa AVG nyt?)

Myös täällä on muutamia asioita, että olen kirjoitat google, sitten firefox kaatuu:
avg
ewido - kun napsautan ewido sivusto
avast
nod32
antivirus
AntiSpyware

ja muut merkit AV-ohjelmisto

Myös Trend Micro HouseCall online AV skanneri ei toimi joko.

Juuri epäonnistunut klo asentamista: (se ei siis virus on, ettei ohjelman ajaa.)
Panda AV
Nod32
Kaspersky

Ole hyvä ja auta .....
cheers Jim
Old 21 marraskuu 2008, 22:14
Moderator Group

Let's ottaa toisen lähestymistavan.

Ole hyvä ja kirjoita näitä ohjeita, koska ne ovat tarpeen myöhemmin, kun Internet-yhteys ei ole käytettävissä.

Ladata SDFix jonka AndyManchesta ja tallenna se työpöydälle.

Kun käytät tätä työkalua, sinun on käytettävä Järjestelmänvalvojan tili tai tilin Järjestelmänvalvojan oikeudet
  • Kaksoisnapsauta SDFix.exe ja se purkaa tiedostoja% systemdrive%
  • (tämä on se asema, joka sisältää Windows Directory, yleensä C: \ SDFix).
  • Älä käytä sitä vielä.
Käynnistä tietokoneesi uudelleen vuonna Vikasietotila käyttäen F8 menetelmällä. Voit tehdä tämän, käynnistä tietokone uudelleen ja kuultuaan tietokone piippaa kerran käynnistyksen aikana (mutta ennen kuin Windows-kuvake näkyy) paina F8-näppäintä toistuvasti. A-valikossa näkyvät eri vaihtoehtoja. Nuolinäppäimillä liikkua ja valitse Windows in Safe Mode ".

Avaa SDFix-kansio ja kaksoisnapsauta RunThis.bat Käynnistä komentorivi.
  • Tyyppi Y aloittaa saneerausmenettelyn.
  • Se poistaa kaikki Troijan Servicesin tai rekisterimerkintöjä löytyi sitten sinua paina mitä tahansa näppäintä Uudelleenkäynnistä.
  • Paina mitä tahansa näppäintä ja se käynnistä tietokone.
  • Kun tietokone käynnistyy uudelleen, Fixtool ajaa uudelleen ja täydellisen poistamisen prosessi sitten näyttö PäättynytPaina mitä tahansa näppäintä varten käsikirjoituksen ja lataamaan työpöydän kuvakkeet.
  • Kun työpöydän kuvakkeet ladata SDFix raportti avoinna näytön ja myös tallentaa osaksi SDFix kansio Report.txt.
  • Kopioi ja liitä sisältö tulokset tiedosto Report.txt näkyy seuraavassa vastausta.

-----

Kun SDFix on valmis ja tietokone on käynnistettävä uudelleen tavallisessa tilassa, yrität suorittaa HijackThis ja post lokin yhdessä SDFix loki.

.

Old 21 marraskuu 2008, 22:41
Jäsen

Hei kiitos vastauksesta.

Mainitsin edellä, että minulla ei käynnisty vikasietotilassa.

Kun yritän, se lataa kaikki osat, kunnes se saa "Mup.sys"
Se on silloin, kun se pysähtyy. Jätin sen noin 15 minuuttia viime kokeilla ja se oli edelleen jumissa siellä.

Joten ehkä voisin kokeilla jotain, joka ei edellytä vikasietotilassa?

Cheers, Jim
Old 21 marraskuu 2008, 22:46
Moderator Group

Anteeksi. Kaipasin sitä osaa ei voi käynnistää vikasietotilassa.

Let's tehdä tämän.

Olet HJT asennettu oikein? Ottaen huomioon, että se on asennettu oletussijainnin sitten seuraavasti nimetä HijackThis ja yritä sitten suorittaa se.
    • Siirry C: \ Program Files \ Trend Micro \HijackThis.exe
    • Napsauta hiiren kakkospainikkeella HijackThis.exe ja valitse Nimeä
    • Kirjoita sniper.exe ja paina Anna
    • Napsauta hiiren kakkospainikkeella päällä sniper.exe ja valitse Lähetä > Desktop (luo pikakuvake)
  • From työpöydällä avoinna HijackThis.
  • Tärkeää! Jos käytät Windows Vista, Oikea-klikkaa ja Suorita järjestelmänvalvojana
  • Valitse Onko järjestelmä skannaa ja tallentaa lokitiedoston
  • HijackThis tarkistaa ja sen jälkeen loki avautuu muistioon.
  • Copy & Paste koko sisältöä, kirjaudu blogitekstisi.
    • Älä on HijackThis vahvistaa mitään vielä. Suurin osa siitä, mitä se havaitsee on harmittomia tai jopa vaaditaan.
Huom: Vaikka olemme uudelleennimettyjä HijackThis että ampuja, me vielä viitata se HijackThis tai HJT.

Old 21 marraskuu 2008, 23:12
Jäsen

hei.

Minulla ei ole HJT asennettu, minulla on irrallisena kopioida, C: \ HJT

Olen yrittänyt sitä, mitä sanoitte, mutta se ei myöskään ole työtä. Olen myös nimetty kansio ampuja liikaa, mutta tuloksetta.

Olen tällä hetkellä käynnissä online scan alkaen Panda AV.

Toivottavasti tämä auttaa minua.

Muita ehdotuksia?
Cheers Jim
Old 21 marraskuu 2008, 23:26
Moderator Group

Kokeile tätä.

Keskeyttää Panda skannata.

Ladata satunnainen järjestelmän tietovälineenä (RSIT) pistokokein / satunnaisesti ja tallenna se työpöydälle.
  • Kaksoisnapsauta RSIT.exe suorittamisen.
  • Valitse Jatka on vastuuvapauslauseke näytöllä.
  • Kun se on valmis, kaksi lokit avautuu.
  • Log.Txt <on maksimoitu ja info.txt <on minimoitu
  • Lähetä sisältö molemmat kirjautuu seuraavan vastauksen.

Lisäksi sinulla on flash-asema ja toinen tietokone siirtää tiedostoja tartunta PC?

Old 21 marraskuu 2008, 23:37
Jäsen

Hei.

Olen liittänyt 2 lokit.

Kyllä minulla on Flash-asema ja toinen tietokone käyttää.

Hurraa
Attached Files
File Type: txt info.txt (10,2 KB, 5 näkemykset)
File Type: txt Log.Txt (12,9 KB, 3 näkemykset)
Old 22 marraskuu 2008, 00:06
Moderator Group

Yritä ladata MBAM ja suorita se sitten lähettää loki. Jos et voi ladata sen sitten siirtää yli vain asennin että tartunnan saaneesta tietokoneesta. Sitten asentaa ja käyttää sitä. Jos asennin tai ohjelma ei toimi Yritä sitten nimeät sen uudelleen.

Ladata Malwarebytes' Anti-Malware (MBAM)
  • Kaksoisnapsauta mbam-setup.exe ja seuraa ohjeita asentaaksesi ohjelman.
  • Lopussa, varmista, että yksi tarkistusmerkkiä on viereen seuraavasti:
    • Päivitä Malwarebytes' Anti-Malware
    • Launch Malwarebytes' Anti-Malware
  • Valitse sitten Maali.
  • Jos päivitys löytyy, se lataa ja asentaa uusimman version.
  • Kun ohjelma on ladattu, valitse Suorittaa Quick ScanValitse sitten Scan.
  • Kun skannaus on valmis, valitse OK, Sitten Näytä tulokset Voit tarkastella tuloksia.
  • Olla varma, että kaikki on valittu, ja napsauta Poista valitut.
  • Kun desinfiointi on valmis, loki avautuu Muistioon ja sinua saatetaan kehottaa uudelleen. (Katso Extra huomautus)
  • Loki on automaattisesti tallennetaan MBAM ja voi tarkastella napsauttamalla Lokit välilehti MBAM.
  • Kopioi ja liitä koko raportin seuraavan vastauksen.
Extra Huomautus: Jos MBAM kohtaa tiedoston, joka on vaikea poistaa, näytetään 1 2 kehotteita, OK joko ja anna MBAM edetä desinfiointiin prosessi, jos pyydetään käynnistämään tietokone uudelleen, tee niin välittömästi.

Kun MBAM on päättynyt kokeilla HijackThis skannata uudelleen ja sen jälkeen loki.

Old 22 marraskuu 2008, 00:47
Jäsen

yksi HJT loki tai RSIT kirjautua?
Old 22 marraskuu 2008, 00:49
Moderator Group

Lentotoiminnan MBAM loki ja HijackThis loki. RSIT olisi luonut HJT log kanssa se scan mutta jostain syystä se ei ole.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Cyber Security virusinfektion Oma tietokone - Voitteko auttaa minua? MadMRTeen Virusten, vakoiluohjelmien & Security 16 23 lokakuu 2009 11:09
Mahdolliset Virus? - Sdra64.exe Infektio mbonwick Virusten, vakoiluohjelmien & Security 16 15th Aug 2009 10:09
Ei voi päivittää Virus ja Spyware ohjelmisto Oma Pc. ddd13 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 18 28th Feb 2009 19:52
Windows on havainnut vakoiluohjelmista infektio! seetham Virusten, vakoiluohjelmien & Security 2 19. lokakuu 2008 22:18
Anti-virus-ja vakoiluohjelmien pop-ups auta shaune Virusten, vakoiluohjelmien & Security 3 25 Sep 2007 14:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.