![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei jätkät Olin vain leikkii noin minun kaverit tietokone, ja näyttää siltä, hän on vakoiluohjelmia. Se ei ole ongelma, me pääsimme eroon siitä. nyt Mielestäni tietokoneessa on vakoiluohjelma. Olen vanha versio kaapata tämän tästä, ja kun yritän käynnistää sen C: \ HJT se ponnahtaa ylös noin millisekunnin sitten sulkeutuu. niin HJT vain ei toimi. myös, kun firefox, firefox vain lähellä satunnaisesti. Kävin päälle filehippo.com saada uusimman version HJT, mutta kun i klikkaa HJT linkkiä, firefox vain sammutetaan. sen samalla, kun napsautat jotakin muuta linkin kyseiselle sivulle Siksi olen yrittänyt kirjoittamalla avg anti spyware Google ja bang! firefox sulkeutuu uudelleen. Mietin tässä juuri, että minun vakoiluohjelmista ei saan tehdä asioita "anti-spyware" etuyhteys annetun net. noin suorittaa S & D nyt, mutta olen vain ihmetellä, jos joku muu on ollut tätä tapahtuu ennen? ja minkälainen vakoiluohjelmista se on. ps tämä kaikki myös tapahtuu IE7 liikaa. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * THIS IS A pilaantunut Of My heikko yritykset Spyware MUUTTOKULUT Hijack tämän vielä ei toimi. En siis voi saada antone log pahoillani. Olen myös ei voi käynnistää Windowsin vikasietotilassa ... Oma avg anti-virus tapana suorittaa joko. Spybot-S & D juoksi ja poistetaan joitakin vakoiluohjelmista ad-aware juoksi ja poistetaan joitakin vakoiluohjelmista vakooja sieppari ilmaista juoksi ja poistetaan joitakin vakoiluohjelmista ccleaner juoksi ja poisti tavaraa CleanUp! juoksi ja poistetaan joitakin juttuja cwshredder juoksi ja poisti tiedoston Smitfraud vahvistaa juoksi ja poistetaan joitakin juttuja msconfig cleanup juoksi ja poisti startups ewido ei edes haluaisin asentaa (sama ongelma kuin HJT, avataan joka millisekunnin sitten sulkeutuu) (luultavasti koska sen osa AVG nyt?) Myös täällä on muutamia asioita, että olen kirjoitat google, sitten firefox kaatuu: avg ewido - kun napsautan ewido sivusto avast nod32 antivirus AntiSpyware ja muut merkit AV-ohjelmisto Myös Trend Micro HouseCall online AV skanneri ei toimi joko. Juuri epäonnistunut klo asentamista: (se ei siis virus on, ettei ohjelman ajaa.) Panda AV Nod32 Kaspersky Ole hyvä ja auta ..... cheers Jim |
|
| |||
| |||
| Let's ottaa toisen lähestymistavan. Ole hyvä ja kirjoita näitä ohjeita, koska ne ovat tarpeen myöhemmin, kun Internet-yhteys ei ole käytettävissä. Ladata SDFix jonka AndyManchesta ja tallenna se työpöydälle. Kun käytät tätä työkalua, sinun on käytettävä Järjestelmänvalvojan tili tai tilin Järjestelmänvalvojan oikeudet
Avaa SDFix-kansio ja kaksoisnapsauta RunThis.bat Käynnistä komentorivi.
----- Kun SDFix on valmis ja tietokone on käynnistettävä uudelleen tavallisessa tilassa, yrität suorittaa HijackThis ja post lokin yhdessä SDFix loki. . |
|
| |||
| |||
| Hei kiitos vastauksesta. Mainitsin edellä, että minulla ei käynnisty vikasietotilassa. Kun yritän, se lataa kaikki osat, kunnes se saa "Mup.sys" Se on silloin, kun se pysähtyy. Jätin sen noin 15 minuuttia viime kokeilla ja se oli edelleen jumissa siellä. Joten ehkä voisin kokeilla jotain, joka ei edellytä vikasietotilassa? Cheers, Jim |
|
| |||
| |||
| Anteeksi. Kaipasin sitä osaa ei voi käynnistää vikasietotilassa. Let's tehdä tämän. Olet HJT asennettu oikein? Ottaen huomioon, että se on asennettu oletussijainnin sitten seuraavasti nimetä HijackThis ja yritä sitten suorittaa se.
Huom: Vaikka olemme uudelleennimettyjä HijackThis että ampuja, me vielä viitata se HijackThis tai HJT. |
|
| |||
| |||
| hei. Minulla ei ole HJT asennettu, minulla on irrallisena kopioida, C: \ HJT Olen yrittänyt sitä, mitä sanoitte, mutta se ei myöskään ole työtä. Olen myös nimetty kansio ampuja liikaa, mutta tuloksetta. Olen tällä hetkellä käynnissä online scan alkaen Panda AV. Toivottavasti tämä auttaa minua. Muita ehdotuksia? Cheers Jim |
|
| |||
| |||
| Kokeile tätä. Keskeyttää Panda skannata. Ladata satunnainen järjestelmän tietovälineenä (RSIT) pistokokein / satunnaisesti ja tallenna se työpöydälle.
Lisäksi sinulla on flash-asema ja toinen tietokone siirtää tiedostoja tartunta PC? |
|
| |||
| |||
| Hei. Olen liittänyt 2 lokit. Kyllä minulla on Flash-asema ja toinen tietokone käyttää. Hurraa |
|
| |||
| |||
| Yritä ladata MBAM ja suorita se sitten lähettää loki. Jos et voi ladata sen sitten siirtää yli vain asennin että tartunnan saaneesta tietokoneesta. Sitten asentaa ja käyttää sitä. Jos asennin tai ohjelma ei toimi Yritä sitten nimeät sen uudelleen. Ladata Malwarebytes' Anti-Malware (MBAM)
Kun MBAM on päättynyt kokeilla HijackThis skannata uudelleen ja sen jälkeen loki. |
|
| |||
| |||
| yksi HJT loki tai RSIT kirjautua? |
|
| |||
| |||
| Lentotoiminnan MBAM loki ja HijackThis loki. RSIT olisi luonut HJT log kanssa se scan mutta jostain syystä se ei ole. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Cyber Security virusinfektion Oma tietokone - Voitteko auttaa minua? | MadMRTeen | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 16 | 23 lokakuu 2009 11:09 |
| Mahdolliset Virus? - Sdra64.exe Infektio | mbonwick | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 16 | 15th Aug 2009 10:09 |
| Ei voi päivittää Virus ja Spyware ohjelmisto Oma Pc. | ddd13 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 18 | 28th Feb 2009 19:52 |
| Windows on havainnut vakoiluohjelmista infektio! | seetham | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 19. lokakuu 2008 22:18 |
| Anti-virus-ja vakoiluohjelmien pop-ups auta | shaune | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 25 Sep 2007 14:37 |
| Thread Tools | |
| |