![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys Ik was gewoon te spelen met mijn vrienden computer en het lijkt erop dat hij heeft spyware. dat is geen probleem, we got rid of it. Nu ik denk dat mijn computer is spyware. Ik heb een oude versie van kapen deze hier, en als ik probeer om het uit te voeren van C: \ HJT hij opduikt voor ongeveer een milliseconde vervolgens gesloten. zo HJT werkt gewoon niet. ook wanneer het in firefox, firefox gewoon dicht willekeurig. Ik ging op filehippo.com om nieuwste versie van HJT, maar als ik klik op de link HJT, firefox net afgesloten. zijn dezelfde als ik klik op een andere link op deze pagina dus ik geprobeerd te typen AVG Anti spyware in Google, en paf! Firefox sluit opnieuw. Ik denk dat mijn spyware niet laten me dingen doen 'anti-spyware' in verband op het net. over het uitvoeren van S & D, maar ik ben gewoon benieuwd of iemand anders heeft dit gebeuren voordat? en welk type van spyware is. ps dit alles gebeurt ook op IE7 ook. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * DIT IS EEN VAN MIJN rundown zwakke pogingen tot spywareverwijdering Kapen dit nog steeds niet uitgevoerd. Dus ik kan niet Antone een log sorry. Ik heb ook Windows niet kunt starten in de veilige modus ... Mijn AVG Anti-virus wont run hetzij. Spybot S & D liep en verwijderd sommige spyware Ad-Aware liep en verwijderd sommige spyware Spy catcher Express liep en verwijderd sommige spyware ccleaner liep en verwijderd stuff opruiming! rende en verwijderde sommige dingen CWShredder liep en verwijderde een bestand Smitfraud fix liep en verwijderd sommige dingen msconfig cleanup liep en verwijderd startups ewido zou me zelfs niet laten installeren (hetzelfde probleem als HJT, opent voor een milliseconde daarna sluit) (waarschijnlijk omdat zijn deel van AVG nu?) Ook hier zijn een paar dingen die ik typ in google, dan Firefox crasht: Gem ewido - wanneer ik klik op ewido site avast nod32 antivirus antispyware en andere merken van AV-software Ook is de Trend Micro HouseCall online AV-scanner werkt niet beide. Net niet te installeren: (ik bedoel niet door het virus is niet verhuren van het programma lopen.) Panda AV Nod32 Kaspersky Please help ..... cheers Jim |
|
| |||
| |||
| Laten we een andere aanpak. Gelieve print deze instructies als ze later nodig zullen zijn wanneer Internet toegang is niet beschikbaar. Downloaden SDFix door AndyManchesta en sla het op uw bureaublad. Bij gebruik van dit hulpprogramma, moet u gebruik maken van de Beheerder van de rekening of een rekening bij Administratieve rechten
Open de SDFix map en dubbelklik RunThis.bat om te beginnen met het script.
----- Na SDFix is voltooid en de computer opnieuw wordt opgestart in de normale modus, probeert uit te voeren HijackThis en post de log samen met de SDFix log. . |
|
| |||
| |||
| Hi thanks for reply. Die ik hierboven heb genoemd, dat ik niet kan starten in de veilige modus. Wanneer ik probeer, maar laadt alle componenten tot hij wordt naar "Mup.sys" Dat is waar het stopt. Ik heb het ongeveer 15 minuten laatste proberen en het was er nog steeds vastzit. Dus misschien kan ik proberen iets dat niet vereist dat de veilige modus? Cheers, Jim |
|
| |||
| |||
| Sorry. Ik miste het deel van het niet kunnen opstarten in de Veilige modus. Laten we dit doen. U hebt HJT geïnstalleerd toch? Gezien het feit dat het is geïnstalleerd op de standaard locatie volg dan deze stappen om de naam van HijackThis en dan proberen om het uit te voeren.
Opmerking: Hoewel we hebben omgedoopt HijackThis te sluipschutter, zullen we nog verwijzen naar het als HijackThis of HJT. |
|
| |||
| |||
| he. Ik heb geen HJT geïnstalleerd, heb ik de stand-alone kopiëren, in C: \ HJT Ik heb geprobeerd wat je zei, maar dat ook niet werken. Ik heb ook de naam van de map naar scherpschutter, maar het heeft niets geholpen. Ik ben momenteel met een online scan van Panda AV. Hopelijk helpt dit mij. Eventuele andere suggesties? Cheers Jim |
|
| |||
| |||
| Probeer deze. Pauze de Panda scan. Downloaden random het systeem informatie-instrument (RSIT) door random / willekeurig uit en sla het op uw bureaublad.
Ook heb je een flash-drive en een andere computer om bestanden op de geïnfecteerde PC? |
|
| |||
| |||
| Hoi. Ik heb de 2 logs. Ja ik heb een flash-drive en een andere computer te gebruiken. Sante |
|
| |||
| |||
| Probeer te downloaden MBAM en start deze vervolgens na het logboek. Als u niet kunt downloaden dan overdracht via gewoon de installer op de geïnfecteerde computer. Dan installeren en draaien. Wanneer de installateur of het programma niet zal draaien, probeer dan de naam ervan wijzigt. Downloaden Malwarebytes' Anti-Malware (MBAM)
Na MBAM klaar is kunt u een HijackThis scan opnieuw en post het log. |
|
| |||
| |||
| een HJT log of een RSIT inloggen? |
|
| |||
| |||
| Een MBAM log en een HijackThis log. RSIT moeten een HJT log met het scannen, maar om een of andere reden niet. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Cyber Security virusinfectie op mijn computer - Kunt u mij helpen? | MadMRTeen | Virus, spyware & Security | 16 | 23 oktober 2009 11:09 |
| Mogelijke Virus? - Sdra64.exe Infectie | mbonwick | Virus, spyware & Security | 16 | 15 aug 2009 10:09 |
| Kan geen update Virus en Spyware software op mijn computer. | ddd13 | Virus, spyware & Security | 18 | 28 feb 2009 19:52 |
| Windows heeft gedetecteerd spyware infectie! | seetham | Virus, spyware & Security | 2 | 19 okt 2008 22:18 |
| Anti-virus en spyware pop-ups kunt u helpen | shaune | Virus, spyware & Security | 3 | 25e sep 2007 14:37 |
| Thread Tools | |
| |