![]() |
|
| |||
| |||
| hei folkens Jeg var bare spille rundt med mine mates maskinen og det synes han har spionprogrammer. det er ikke et problem, vi fikk kvitt den. nå tror jeg min datamaskin har spionprogrammer. Jeg har en gammel versjon av kapre dette her, og når jeg prøver å kjøre det fra C: \ HJT den kommer opp i cirka en millisecond deretter lukkes. så HJT bare fungerer ikke. også, da i Firefox, Firefox vil bare lukke tilfeldig. Jeg gikk inn filehippo.com å få siste versjon av HJT, men når jeg klikker på HJT link, Firefox bare avsluttes. det samme når jeg klikker på en annen link på denne siden så jeg prøvde å skrive avg anti spyware i google, og bang! Firefox lukkes igjen. Jeg tenker at min spyware ikke la meg gjøre ting 'anti-spyware "relatert på nettet. om å kjøre S & D nå, men jeg bare lurte på om noen andre har hatt dette før? og hvilken type spyware det er. ps alt dette også skjer på IE7 også. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * DETTE ER EN trekk av meg elendig forsøk på Spyware fjerning Kapre dette likevel ikke vil kjøre. Så jeg kan ikke komme antone en logg beklager. Jeg kan ikke starte Windows i sikker modus ... Min AVG Anti-virus wont kjøre. Spybot-S & D løp og slettet noe spyware Ad-Aware ran og slettet noe spyware spion catcher uttrykke ran og slettet noe spyware ccleaner ran og slettet stuff Cleanup! løp og slettet noen ting cwshredder ran og slettet en fil Smitfraud feilrettingsfilen ran og slettet noen ting msconfig Cleanup ran og slettet startups ewido ville ikke engang gi meg installere (samme problemet som HJT, åpner for en millisecond deretter lukkes) (sannsynligvis fordi deler av AVG nå?) Og her er noen ting som jeg skriver inn på Google, så Firefox krasjer: avg ewido - når jeg klikker på ewido nettsted avast nod32 antivirus antispyware og andre merker av AV-programvare Det Trend Micro HouseCall online AV skanneren vil ikke virke heller. Bare mislyktes ved installasjon: (etter mislykkes jeg mener at viruset ikke lar programmet kjøre.) Panda AV NOD32 Kaspersky Vennligst hjelp ..... jubelropet Jim |
|
| |||
| |||
| La oss ta en annen tilnærming. Vennligst skriv ut disse instruksjonene som de vil være nødvendig senere når Internett-tilgang er ikke tilgjengelig. Laste ned SDFix av AndyManchesta og lagre den på skrivebordet. Når du bruker dette verktøyet, må du bruke Administrator konto eller en konto med Administrative rettigheter
Åpne SDFix mappe og dobbeltklikk RunThis.bat å starte skriptet.
----- Etter SDFix er fullført og datamaskinen startes på nytt i normal modus, kan du prøve å kjøre HijackThis og post loggen sammen med SDFix logg. . |
|
| |||
| |||
| Hei takk for svar. Jeg er nevnt ovenfor at jeg ikke kan starte i sikkermodus. Når jeg prøver, det lastes inn alle komponentene før det blir "Mup.sys" Det er der den stopper. Jeg forlot det i cirka 15 minutter siste prøve, og det var fremdeles stuck der. Så kanskje jeg kan prøve noe som ikke krever sikker modus? Cheers, Jim |
|
| |||
| |||
| Beklager. Jeg savnet en del av ikke å kunne oppstart i sikkermodus. La oss gjøre dette. Du har HJT installert rett? Gitt at det er installert på standardplasseringen deretter følgende fremgangsmåte for å endre navn HijackThis og forsøker å kjøre den.
Merk: Selv om vi har omdøpt HijackThis til snikskytter, vi vil likevel se det som HijackThis eller HJT. |
|
| |||
| |||
| hei. Jeg har ikke HJT installert, jeg har stå alene kopi, i C: \ HJT Jeg prøvde det du sa, men som også fungerte ikke. Jeg har også omdøpt mappen snikskytter, men til ingen nytte. Jeg kjører en online scan fra Panda AV. Forhåpentligvis kan dette hjelper meg. Noen andre forslag? Cheers Jim |
|
| |||
| |||
| Prøv dette. Stoppe Panda scan. Laste ned tilfeldig system informasjon verktøyet (RSIT) av en tilfeldig / tilfeldig fra og lagre det til skrivebordet ditt.
Også, har du en flash-stasjon og en annen datamaskin til å overføre filer til den infiserte PC? |
|
| |||
| |||
| Hei. Jeg har lagt ved 2 loggene. Ja jeg har en flashdisk og en annen datamaskin til å bruke. Skål |
|
| |||
| |||
| Prøv å laste ned MBAM og kjør den deretter legge loggen. Hvis du ikke kan laste den ned deretter overføre over bare installasjonsprogrammet til den infiserte datamaskinen. Deretter installere og kjøre den. Hvis installasjonsprogrammet eller programmet kjøres ikke prøv deretter omdøpe den. Laste ned Malwarebytes' Anti-Malware (MBAM)
Når MBAM er ferdig prøve å kjøre en HijackThis søke på nytt og post loggen. |
|
| |||
| |||
| en HJT logg eller et RSIT log? |
|
| |||
| |||
| En MBAM logg og en HijackThis logg. RSIT skal ha opprettet en HJT loggen med det skanne men for noen grunn den ikke. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Cyber Security Virus Infeksjon på Min Datamaskin - Kan du hjelpe meg? | MadMRTeen | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 16 | 23 oktober 2009 11:09 |
| Mulig virus? - Sdra64.exe smitte | mbonwick | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 16 | 15 august 2009 10:09 |
| Kan ikke oppdatere Virus og Spyware-programvaren på min PC. | ddd13 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 18 | 28 februar 2009 19:52 |
| Windows har oppdaget spyware infeksjon! | seetham | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 19 oktober 2008 22:18 |
| Anti-virus og spyware pop-ups kan du hjelpe | shaune | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 25. sep 2007 14:37 |
| Thread Tools | |
| |