![]() |
|
| |||
| |||
| ikke sikker på, om det er her at sætte dette, men jeg har / havde en ting kommer op på mit skrivebord i dag, der siger "kcuf (sigt involverer køn) **. exe. hvad er det og hvordan slipper jeg af med det ... atm det har simpelthen været ret klikket på-sendt til papirkurven og tømt ... men im sikker Thats ikke nok ** sættes der som jeg ikke nogen, hvad der kan udtalt eller sagt om disse fora |
|
| |||
| |||
| Citat:
) Har du kørte nogen anti-spyware-programmer for at finde og fjerne noget? http://www.thecomputerforums.co.uk/category5.html ) Du kan køre HijackThis, og skriv en log, så vi kan se, hvad der kører på din computer. http://www.trendsecure.com/portal/en...hijackthis.php |
|
| |||
| |||
| ok og jeg ved, er, at jeg har AVG fri og Webroots Spysweeper. Jeg har været der kommer på tværs af ting såsom *****. exe, trojanske heste generisk 4, 5, og Downloader 4 |
|
| |||
| |||
| Download HijackThis. http://www.trendsecure.com/portal/en...hijackthis.php Når du har det downloades installere / gemme den til sin egen mappe. For eksempel C: \ Programmer \ hijackthis Når det er installeret åbne programmet og vælge Må en systemscanning og gem logfile. Kopier og indsæt logge på din næste post. |
|
| |||
| |||
| Jeg går ud fra dens et sikkert program |
|
| |||
| |||
| Du kan køre en virus scan og se om det valg den finder noget at slette. Du kan gøre det samme med spysweeper. Også kan du tjekke din Tilføj / fjern programmer og se, om noget er installeret. Afinstaller noget, du kender, bør ikke være der. Igen navne vil være nyttigt, nogle spyware / virus har specifikke udsendelse procedurer så navne er meget vigtigt. |
|
| |||
| |||
| ikke sikker på, om dette er det ... Logfile af Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan gemt på 6:38:04 PM, den 7/31/2007 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Boot mode: Normal Kørende processer: C: \ WINDOWS \ System32 \ smss.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ Winlogon.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ Services.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ Lsass.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ Svchost.exe C: \ WINDOWS \ System32 \ Svchost.exe C: \ WINDOWS \ Explorer.EXE C: \ WINDOWS \ system32 \ Spoolsv.exe C: \ Programmer \ VIAudioi \ SBADeck \ ADeck.exe C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_01 \ bin \ jusched.exe C: \ WINDOWS \ System32 \ atwtusb.exe C: \ PROGRA ~ 1 \ Grisoft \ AVG7 \ avgcc.exe C: \ Cadix \ pauseskærm \ cssCtrl.exe C: \ Programmer \ Microsoft Office \ Office \ FINDFAST.EXE C: \ Programmer \ Microsoft Office \ Office \ OSA.EXE C: \ PROGRA ~ 1 \ Grisoft \ AVG7 \ avgamsvr.exe C: \ PROGRA ~ 1 \ Grisoft \ AVG7 \ avgupsvc.exe C: \ PROGRA ~ 1 \ Grisoft \ AVG7 \ avgemc.exe C: \ WINDOWS \ System32 \ CTsvcCDA.EXE C: \ WINDOWS \ System32 \ nvsvc32.exe C: \ WINDOWS \ System32 \ Svchost.exe C: \ Programmer \ MSN Messenger \ msnmsgr.exe C: \ Programmer \ MSN Messenger \ msrr.exe C: \ WINDOWS \ System32 \ Svchost.exe C: \ Programmer \ Windows Media Player \ Wmplayer.exe C: \ Programmer \ Mozilla Firefox \ firefox.exe C: \ Programmer \ PowerArchiver \ POWERARC.EXE C: \ DOCUME ~ 1 \ Robert \ LOCALS ~ 1 \ Temp \ HijackThis.exe O3 - Toolbar: & Radio - (8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467) - C: \ WINDOWS \ System32 \ msdxm.ocx O4 - HKLM \ .. \ Run: [SlowDownCPU] |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, log var for lang til en post. Gem log som en. Txt-fil. I næste post skal du klikke på Start Avanceret. Rul ned for at håndtere vedhæftede filer, og tilføje log som en vedhæftet fil. |
|
| |||
| |||
| ok .. jeg tror |
|
| |||
| |||
| at det ????? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan virus virkelig stjæle ID information? | jill8beans2 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 10 | 16 marts 2009 05:21 |
| Tænk min desktop PC blevet inficeret med bugs / vira! Enhver hjælp? | Theresonly1 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 21 | 2 februar 2009 13:34 |
| Tonsvis af virus' | crazythumbs23 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 10 november 2008 09:58 |
| Tons af vira, tror jeg! | Begrebet | Virus, Spyware & Sikkerhed | 6 | 15. maj 2008 13:12 |
| Vira | rsteenoven | Virus, Spyware & Sikkerhed | 23 | 22 marts 2008 20:05 |
| Thread Tools | |
| |