![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ole varma onko tämä mihin, mutta minulla on / oli asia tulee minun työpöydällä tänään, että sanoo "kcuf (termi, johon sukupuolta) **. exe. Mikä se on ja miten pääsen eroon siitä ... atm se on yksinkertaisesti ollut oikein napsautti-lähetetään roskakoriin ja tyhjennetty ... mutta im varma thats ei riitä ** asetettu koska minulla ei ole, mitä voidaan todeta tai sanoi näillä foorumeilla |
|
| |||
| |||
| Quote:
) Oletteko juoksi mitään anti-spyware ohjelmat paikantaa ja poistaa mitään? http://www.thecomputerforums.co.uk/category5.html ) Voit käyttää HijackThis ja post log jotta voimme nähdä, mitä on käynnissä tietokoneella. http://www.trendsecure.com/portal/en...hijackthis.php |
|
| |||
| |||
| ok hyvin kaikki Tiedän, että olen AVG vapaan ja Webroots Spysweeper. Minulle on tulossa eri asioita, kuten *****. exe, troijanhevosia geneeristen 4, 5 ja downloader 4 |
|
| |||
| |||
| Lataa HijackThis. http://www.trendsecure.com/portal/en...hijackthis.php Kun olet sen ladannut install / tallentaa sen omaan kansioon. Esimerkiksi C: \ Program Files \ hijackthis Kun ne on asennettu, avaa ohjelma ja valitse Onko järjestelmä skannaa ja tallentaa logfile. Kopioi ja liitä log näkyy seuraavassa postitse. |
|
| |||
| |||
| Oletan sen turvallinen ohjelma |
|
| |||
| |||
| Voit suorittaa virus scan ja katso jos se kivihakut se havaitsee mitään poistaa. Voit tehdä saman spysweeper. Voit myös tarkistaa Lisää / poista sovellus ja katsoa, jos jotain on asennettu. Uninstall jotain tiedän ei pitäisi olla siellä. Jälleen nimet on hyötyä, jotkut spyware / virus on erityisiä maastapoistamismenettelyt niin nimet ovat hyvin tärkeitä. |
|
| |||
| |||
| ole varma, onko tämä se on ... Logfile ja Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan tallennettu klo 6:38:04 PM, annettu 7.31.2007 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Boot mode: Normal Käynnissä olevista prosesseista: C: \ WINDOWS \ System32 \ smss.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ Winlogon.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ Services.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ Lsass.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ Svchost.exe C: \ WINDOWS \ System32 \ Svchost.exe C: \ WINDOWS \ Explorer.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ spoolsv.exe C: \ Program Files \ VIAudioi \ SBADeck \ ADeck.exe C: \ Program Files \ Java \ jre1.6.0_01 \ bin \ jusched.exe C: \ WINDOWS \ System32 \ atwtusb.exe C: \ PROGRA ~ 1 \ Grisoft \ AVG7 \ avgcc.exe C: \ Cadix \ näytönsäästäjän \ cssCtrl.exe C: \ Program Files \ Microsoft Office \ Office \ FINDFAST.EXE C: \ Program Files \ Microsoft Office \ Office \ OSA.EXE C: \ PROGRA ~ 1 \ Grisoft \ AVG7 \ avgamsvr.exe C: \ PROGRA ~ 1 \ Grisoft \ AVG7 \ avgupsvc.exe C: \ PROGRA ~ 1 \ Grisoft \ AVG7 \ avgemc.exe C: \ WINDOWS \ System32 \ CTsvcCDA.EXE C: \ WINDOWS \ System32 \ nvsvc32.exe C: \ WINDOWS \ System32 \ Svchost.exe C: \ Program Files \ MSN Messenger \ msnmsgr.exe C: \ Program Files \ MSN Messenger \ msrr.exe C: \ WINDOWS \ System32 \ Svchost.exe C: \ Program Files \ Windows Media Player \ wmplayer.exe C: \ Program Files \ Mozilla Firefox \ firefox.exe C: \ Program Files \ PowerArchiver \ POWERARC.EXE C: \ DOCUME ~ 1 \ Robert \ locals ~ 1 \ Temp \ HijackThis.exe O3 - Toolbar: & Radio - (8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467) - C: \ WINDOWS \ System32 \ msdxm.ocx O4 - HKLM \ .. \ Run: [SlowDownCPU] |
|
| |||
| |||
| Mielestäni log oli liian pitkä yksi virka. Tallenna loki on. Txt-tiedosto. In the next post napsauta Siirry Lisäasetukset. Selaa alaspäin hallita liitteineen ja lisätä lokin lähettäminen liitetiedostona. |
|
| |||
| |||
| ok .. i usko |
|
| |||
| |||
| että se ????? |