![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej alle,
Nyt medlem her med et par PC spørgsmål! Vores VPN kører gennem en Fortinet enhed med Fortiguard software. Grundlæggende er jeg ind på Fortiguard og derefter Fjernskrivebord på PC, eller jeg kan se DVR CCTV optagelser. Et af pc'er vil ikke lade mig Fjernskrivebord nu, dybest set er jeg inspireret af den login-skærmen, og når jeg indtaste brugernavn og adgangskode, det fryser derefter Fjernskrivebord vindue går blank og lukker sig selv. Jeg har prøvet at sætte i den forkerte adgangskode, remote desktop imødekommer gerne normale og spørger mig til at indtaste de rigtige oplysninger ... Når jeg gør det fryser igen. :? Min VPN stadig virker på andre IP-adresser / pc'er. Den eneste ændring, jeg har lavet til denne pc er jeg nødt til at opgradere en brugers konto fra Begrænset til Administrator - ville, at have gjort noget? Jeg har prøvet at logge ind på begge konti til ingen nytte. Hilsen |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Please don't duplikateksemplar post i andre fora, som én gang er nok. Tak og velkommen.
|
|||
|
|||
|
Thanks for the welcome.
Jeg var ikke klar Jeg vil allerede indsendt denne tråd - Jeg forsøgte at kontrollere ved Søgning> Avanceret søgning> Søg efter brugernavn, og det kom ikke op i første omgang. Hilsen |
|
|
|||
|
|||
|
That's cool.
Jeg vil hjælpe dig, men jeg kender absolut intet om VPNs. |
|
|
|||
|