vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

VPN Ei Työskentely

Reply

Thread Tools
Old 25 huhtikuu 2007, 08:30
Uusi Jäsen

Default VPN Ei Työskentely

Hei kaikki,

Uusi jäsen täällä pari PC kysymyksiin!

Meidän VPN kulkee läpi Fortinet laitteen Fortiguard ohjelmisto. Pohjimmiltaan olen sisäänkirjoittautumissivuksesi annetun Fortiguard ja sitten Remote Desktop kiinni tietokoneeseen tai voin tarkastella DVR CCTV footage. Yhtenä PC ei anna minun etätyöpöytä nyt, periaatteessa olen yllykettä Kirjautumisen näytön ja kun syöttää käyttäjätunnus ja salasana se jäätyy sitten Etätyöpöytäyhteys ikkuna menee tyhjäksi ja sulkeutuu itsestään. Olen yrittänyt, että käytössä on väärä salasana, etätyöpöytä vastataan kuten normaali ja pyytää minua syöttää oikea tieto ... Kun teen sen jäätyy uudestaan. :?

Oma VPN edelleen toimii muiden IP-osoitteita / kpl. Ainoa muutos Olen tähän PC on Olen ollut päivittää käyttäjän tili, Rajoittuu Administrator - se, että olemme tehneet jotain? Olen yrittänyt kirjautua molempien tilien tuloksetta.

Terveisin
Old 25 huhtikuu 2007, 08:47
Administrator Group

Älä kahtena kappaleena postitse muilla foorumeilla, kun on tarpeeksi. Kiitos ja tervetuloa.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 25 huhtikuu 2007, 14:21
Uusi Jäsen

Kiitos tervetullut.

En tajunnut olin jo lähetetty tämän säikeen - Yritin tarkastaakseen Haku> Lisäasetukset> Haku> Käyttäjän nimi ja se ei päästä aluksi.

Terveisin
Old 25 huhtikuu 2007, 14:30
Administrator Group

That's cool.

Haluaisin auttaa, mutta tiedän, ehdottomasti ei mitään VPNs.
Old 30 huhtikuu 2007, 09:29
Rahoittajien ryhmän

Mitä sinä näkyä? Mikä käyttöjärjestelmä?
Old 30 huhtikuu 2007, 09:41
Banned ryhmän

Quote:
Originally Posted by mc_blue View Post
Hei kaikki,

Uusi jäsen täällä pari PC kysymyksiin!

Meidän VPN kulkee läpi Fortinet laitteen Fortiguard ohjelmisto. Pohjimmiltaan olen sisäänkirjoittautumissivuksesi annetun Fortiguard ja sitten Remote Desktop kiinni tietokoneeseen tai voin tarkastella DVR CCTV footage. Yhtenä PC ei anna minun etätyöpöytä nyt, periaatteessa olen yllykettä Kirjautumisen näytön ja kun syöttää käyttäjätunnus ja salasana se jäätyy sitten Etätyöpöytäyhteys ikkuna menee tyhjäksi ja sulkeutuu itsestään. Olen yrittänyt, että käytössä on väärä salasana, etätyöpöytä vastataan kuten normaali ja pyytää minua syöttää oikea tieto ... Kun teen sen jäätyy uudestaan. :?

Oma VPN edelleen toimii muiden IP-osoitteita / kpl. Ainoa muutos Olen tähän PC on Olen ollut päivittää käyttäjän tili, Rajoittuu Administrator - se, että olemme tehneet jotain? Olen yrittänyt kirjautua molempien tilien tuloksetta.

Terveisin
Tietämättä miten Fortinet ohjelmisto on määritetty intranetin emme voisi mahdollisesti auttaa mc_blue.

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.