![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, Uusi jäsen täällä pari PC kysymyksiin! Meidän VPN kulkee läpi Fortinet laitteen Fortiguard ohjelmisto. Pohjimmiltaan olen sisäänkirjoittautumissivuksesi annetun Fortiguard ja sitten Remote Desktop kiinni tietokoneeseen tai voin tarkastella DVR CCTV footage. Yhtenä PC ei anna minun etätyöpöytä nyt, periaatteessa olen yllykettä Kirjautumisen näytön ja kun syöttää käyttäjätunnus ja salasana se jäätyy sitten Etätyöpöytäyhteys ikkuna menee tyhjäksi ja sulkeutuu itsestään. Olen yrittänyt, että käytössä on väärä salasana, etätyöpöytä vastataan kuten normaali ja pyytää minua syöttää oikea tieto ... Kun teen sen jäätyy uudestaan. :? Oma VPN edelleen toimii muiden IP-osoitteita / kpl. Ainoa muutos Olen tähän PC on Olen ollut päivittää käyttäjän tili, Rajoittuu Administrator - se, että olemme tehneet jotain? Olen yrittänyt kirjautua molempien tilien tuloksetta. Terveisin |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Älä kahtena kappaleena postitse muilla foorumeilla, kun on tarpeeksi. Kiitos ja tervetuloa.
| |||
| |||
| Kiitos tervetullut. En tajunnut olin jo lähetetty tämän säikeen - Yritin tarkastaakseen Haku> Lisäasetukset> Haku> Käyttäjän nimi ja se ei päästä aluksi. Terveisin |
|
| |||
| |||
| That's cool. Haluaisin auttaa, mutta tiedän, ehdottomasti ei mitään VPNs. |
|
| |||
| |||
| Mitä sinä näkyä? Mikä käyttöjärjestelmä? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote: