![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo allemaal, Nieuw lid hier met een paar pc problemen! Onze VPN loopt via een apparaat met Fortinet Fortiguard software. Kortom, ik inlog op de Fortiguard en vervolgens Extern bureaublad op de pc of kan ik bekijken DVR CCTV footage. Een van de pc's laat me niet remote desktop thans, in principe ben ik gevraagd door het login-scherm en toen ik geef de gebruikersnaam en het wachtwoord van het bevriest vervolgens de remote desktop venster verdwijnt en sluit zelf. Ik heb geprobeerd om in de verkeerde wachtwoord, de remote desktop reageert als normaal en vraagt mij het invoeren van de juiste informatie ... Toen ik doen bevriest opnieuw. :? Mijn VPN nog werken op andere IP adressen / pc's. De enige verandering die ik heb gemaakt op deze pc die ik heb gehad om een account uit Beperkt tot administrateur - zou dat hebben gedaan iets? Ik heb geprobeerd in te loggen op beide rekeningen niet baten. Groeten |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gelieve geen dubbele functie in andere fora, eenmaal is genoeg. Bedankt en welkom.
| |||
| |||
| Bedankt voor de welkom. Ik heb niet realiseer ik al gepost deze draad - Ik heb geprobeerd om te controleren door Zoeken> Geavanceerd Zoeken> Zoeken op gebruikersnaam en het kwam niet in eerste instantie. Groeten |
|
| |||
| |||
| Dat is cool. Ik wil je helpen, maar ik weet helemaal niets over VPNs. |
|
| |||
| |||
| Wat bent u? Welk besturingssysteem? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: #
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn monitor werkt en mijn toren werkt, maar niet samen | nickny | Algemeen Hardware Chat | 7 | 22 jul 2009 14:26 |
| IE werkt niet | Tinkerbell | Web Browsers & FTP Clients | 7 | 21e sep 2008 21:41 |
| Nieuw tuig niet werkt | sebo1989 | Algemeen Hardware Chat | 11 | De 1 februari 2008 21:48 |
| USB-2 werkt niet | torana9x | Algemeen Hardware Chat | 11 | De 4 januari 2008 13:25 |
| Mijn cd-rom werkt niet, help alstublieft? | studio. | Drives & Removable Media | 6 | 21 mrt 2007 03:25 |
| Thread Tools | |
| |