![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Nytt medlem her med et par PC problemer! Vår VPN kjører gjennom et Fortinet enhet med Fortiguard programvare. I utgangspunktet jeg inn på Fortiguard og eksternt skrivebord på PC eller jeg kan se DVR CCTV opptakene. En av PCer lar meg ikke Remote Desktop nå, innerst inne er jeg bedt av påloggingsskjermbildet og når jeg skriver inn brukernavn og passord det fryser deretter den eksterne skrivebordet vindu går tom og lukker seg selv. Jeg har prøvd å sette inn feil passord, Remote Desktop svarer som normalt og ber meg om å legge inn riktig informasjon ... Når jeg gjør det fryser igjen. :? Min VPN fortsatt fungerer på andre IP-adresser / PCer. Den eneste endringen jeg har gjort på denne PC-er har jeg måtte oppgradere en brukerkonto fra Begrenset til Administrator - ville det ha gjort noe? Jeg har prøvd å logge på begge kontoene til ingen nytte. Hilsen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vennligst ikke duplisere innlegg i andre fora, så snart er nok. Takk og velkommen.
| |||
| |||
| Takk for velkomst. Jeg hadde ikke innse at jeg hadde allerede lagt denne tråden - Jeg prøvde å se etter Search> Advanced Search> Søk etter brukernavn og det kom ikke opp i utgangspunktet. Hilsen |
|
| |||
| |||
| Det er kult. Jeg vil hjelpe deg, men jeg vet absolutt ingenting om VPNs. |
|
| |||
| |||
| Hva er det du kjører? Hvilket operativsystem? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat: