mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

VPN Not Working

Reply

Thread Tools
Old 25 april 2007, 08:30
New Member Group

Default VPN Not Working

Hei alle,

Nytt medlem her med et par PC problemer!

Vår VPN kjører gjennom et Fortinet enhet med Fortiguard programvare. I utgangspunktet jeg inn på Fortiguard og eksternt skrivebord på PC eller jeg kan se DVR CCTV opptakene. En av PCer lar meg ikke Remote Desktop nå, innerst inne er jeg bedt av påloggingsskjermbildet og når jeg skriver inn brukernavn og passord det fryser deretter den eksterne skrivebordet vindu går tom og lukker seg selv. Jeg har prøvd å sette inn feil passord, Remote Desktop svarer som normalt og ber meg om å legge inn riktig informasjon ... Når jeg gjør det fryser igjen. :?

Min VPN fortsatt fungerer på andre IP-adresser / PCer. Den eneste endringen jeg har gjort på denne PC-er har jeg måtte oppgradere en brukerkonto fra Begrenset til Administrator - ville det ha gjort noe? Jeg har prøvd å logge på begge kontoene til ingen nytte.

Hilsen
Old 25 april 2007, 08:47
Administrator Group

Default VPN Not Working

Vennligst ikke duplisere innlegg i andre fora, så snart er nok. Takk og velkommen.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 25 april 2007, 14:21
New Member Group

Default VPN Not Working

Takk for velkomst.

Jeg hadde ikke innse at jeg hadde allerede lagt denne tråden - Jeg prøvde å se etter Search> Advanced Search> Søk etter brukernavn og det kom ikke opp i utgangspunktet.

Hilsen
Old 25 april 2007, 14:30
Administrator Group

Default VPN Not Working

Det er kult.

Jeg vil hjelpe deg, men jeg vet absolutt ingenting om VPNs.
Old 30 april 2007, 09:29
Donor Group

Default VPN Not Working

Hva er det du kjører? Hvilket operativsystem?
Old 30 april 2007, 09:41
Banned Group

Default VPN Not Working

Sitat:
Originally Posted by mc_blue View Post
Hei alle,

Nytt medlem her med et par PC problemer!

Vår VPN kjører gjennom et Fortinet enhet med Fortiguard programvare. I utgangspunktet jeg inn på Fortiguard og eksternt skrivebord på PC eller jeg kan se DVR CCTV opptakene. En av PCer lar meg ikke Remote Desktop nå, innerst inne er jeg bedt av påloggingsskjermbildet og når jeg skriver inn brukernavn og passord det fryser deretter den eksterne skrivebordet vindu går tom og lukker seg selv. Jeg har prøvd å sette inn feil passord, Remote Desktop svarer som normalt og ber meg om å legge inn riktig informasjon ... Når jeg gjør det fryser igjen. :?

Min VPN fortsatt fungerer på andre IP-adresser / PCer. Den eneste endringen jeg har gjort på denne PC-er har jeg måtte oppgradere en brukerkonto fra Begrenset til Administrator - ville det ha gjort noe? Jeg har prøvd å logge på begge kontoene til ingen nytte.

Hilsen
Uten å vite hvordan Fortinet programvare har konfigurert intranettet vi ikke kunne muligens hjelpe mc_blue.

Min System: #

Prosessor (er):
Intel P4
Hovedkort:
ecs 915pla2
RAM-minne:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamond Xtreme 7.1
Harddisk (er):
160GB
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-RW
Case / PSU:
antech/x-power585
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
trådløst
Skjerm (er):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.