![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Ny medlem här med ett par PC frågor! Vår VPN går genom en Fortinet enhet med Fortiguard programvara. I princip kan jag logga in på Fortiguard och sedan Remote Desktop på datorn eller kan jag visa DVR CCTV fot. En av datorer kommer inte att låta mig fjärrskrivbordet nu, i grunden är jag uppmanad av inloggningssidan och när jag skriver in användarnamn och lösenord det fryser sedan fjärrskrivbordet fönster går tomma och stänger sig. Jag har försökt att sätta i fel lösenord, fjärrskrivbordet reagerar som vanliga och ber mig att mata in rätt information ... När jag gör det fryser igen. :? Min VPN fortfarande fungerar på andra IP-adresser / datorer. Den enda förändringen jag har gjort i denna dator är jag tvungen att uppgradera ett användarkonto från Begränsat till Administrator - skulle det ha gjort något? Jag har försökt logga in på båda kontona till ingen nytta. Hälsningar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gör inte upprepa efter i andra forum, en gång räcker. Tack och välkomna.
| |||
| |||
| Tack för välkomna. Jag inte insåg jag redan postat den här tråden - Jag försökte att kontrollera genom Sökning> Avancerad sökning> Sök efter användarnamn och det kom inte upp från början. Hälsningar |
|
| |||
| |||
| That's cool. Jag vill hjälpa dig men jag vet absolut ingenting om VPN. |
|
| |||
| |||
| Vad är du? Vilket operativsystem? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mitt System: #
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Min bildskärm fungerar och mina torn fungerar, men inte tillsammans | nickny | General Hardware Chat | 7 | 22 juli 2009 14:26 |
| IE inte fungerar | Tingeling | Webbläsare & FTP Klienter | 7 | 21 sep 2008 21:41 |
| Nya riggen inte fungerar | sebo1989 | General Hardware Chat | 11 | 1 februari 2008 21:48 |
| USB 2 fungerar inte | torana9x | General Hardware Chat | 11 | 4 januari 2008 13:25 |
| Min CD fungerar inte, hjälp snälla? | studio. | Drives & Removable Media | 6 | 21 mars 2007 03:25 |
| Thread Tools | |
| |