![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on ollut vundo matovirus! se on paha ja teki heelluva paljon päästä eroon. I näyttävät nyt onnistuneet siinä, mutta se on muuttanut joitakin admin asetukset. eli. En voi saada näytön asetuksia, se sanoo minun administrater on kytketty pois päältä?Voisiko joku kertoa minulle, miten voin käynnistää uudelleen tämän. Se on myös pysäyttää minun cd / dvd toimi, Laitehallinta näyttää? markkaa, Käytössä klikkaamalla sitä sanoo kuljettajien työtä mutta Windows ei löydä laitetta? Sen Windows XP SP2,. Olisin kiitollinen 4 apua ... kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aloita tästä, asenna ilmainen ohjelmisto, post lokitiedostot, ja joku tulee katsomaan sinua.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ystävät Pc Tartunta - Vundo / Variantti-RONads - Vundo/Variant-0216 ja 309k | redden137 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 28th Apr 2009 15:18 |
| I Can't Get eroon myös Troojan.Vundo.H Virus No Matter What I Do | Drhunter2k | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 8 | 26. Maaliskuu 2009 08:38 |
| Minulla on mielestäni Vundo tai virtumond haittaohjelmien viruksista ja kallistuksen siirtää sitä. | Barokki | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 15 | 5. Joulukuu 2008 13:52 |
| Virus yrittää myydä minulle asioita? | pete21 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 5 | 4th Lokakuu 2008 18:03 |
| Thread Tools | |
| |