![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb het vundo worm virus! is het kwaad en nam een heelluva veel van af. Ik nu lijken te hebben, maar dat is veranderd admin sommige instellingen. dwz. Ik kan geen weergave-instellingen, dan zegt mijn administrater heeft ingeschakeld het af?Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan herstarten. Het is ook gestopt met mijn cd / dvd werkt, geeft het apparaat manager? merk, te klikken op het zegt chauffeurs werken, maar Windows kan het niet vinden van het apparaat? De Windows XP SP2. zou graag een 4 helpen ... thanks |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Start hier, installeer de gratis software, post de log bestanden, en iemand zal een kijkje nemen voor je.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Vrienden Pc Infected - Vundo / Variant-RONads - Vundo/Variant-0216 en-309k | redden137 | Virus, spyware & Security | 3 | 28 apr 2009 15:18 |
| I can't get rid of de Troojan.Vundo.H Virus nr. Matter What I Do | Drhunter2k | Virus, spyware & Security | 8 | 26 mrt 2009 08:38 |
| Ik denk dat ik de Vundo of virtumond malware virus en cant verschuiving is. | Barok | Virus, spyware & Security | 15 | 5 Dec 2008 13:52 |
| Virus probeert te verkopen me dingen? | pete21 | Virus, spyware & Security | 5 | 4 okt 2008 18:03 |
| Thread Tools | |
| |