![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har hatt vundo ormviruset! det er onde og tok en heelluva mye bli kvitt. Jeg nå ser ut til å ha greid det, men det har endret noen admin innstillinger. ie. Jeg kan ikke komme Displayinnstillinger, står det at min administrater har slått den av?Kunne noen fortelle meg hvordan jeg kan starte dette. Det har også stoppet min cd / dvd arbeider Enhetsbehandling viser? mark, På klikke den sier driverne fungerer, men Windows finner ikke enheten? Sine Windows XP SP2. ville være takknemlig 4 hjelp ... takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Start her, installere gratis programvare, post loggfilene, og noen vil ta en titt for deg.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Venner Pc infiserte - Vundo / Variant-RONads - Vundo/Variant-0216 og-309k | redden137 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 28 april 2009 15:18 |
| Jeg kan ikke bli kvitt den Troojan.Vundo.H Virus uansett hva jeg gjør | Drhunter2k | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 8 | 26 mars 2009 08:38 |
| Jeg tror jeg har Vundo eller virtumond malware viruset og skrånende skift det. | Baroque | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 15 | 5 desember 2008 13:52 |
| Virus prøver å selge meg ting? | pete21 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 5 | 4 okt 2008 18:03 |
| Thread Tools | |
| |