![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har haft vundo masken virus! Det är ont och tog en heelluva parti att bli. Jag nu verkar ha lyckats med det, men det har förändrats en del admin inställningar. dvs. Jag kan inte få bildskärmsinställningar står det att mitt administrater har bytt bort den?Kan någon berätta för mig hur jag kan starta det här. Det har också slutat min cd / dvd arbetar Enhetshanteraren visar? varumärket På klicka säger förare som arbetar men windows kan inte hitta enheten? Dess Windows XP SP2. skulle vara tacksam 4 någon hjälp ... tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Börja här installerar gratis programvara, efter loggfilerna och någon kommer att ta en titt på dig.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vänner Pc Infekterade - Vundo / Variant-RONads - Vundo/Variant-0216 och 309k | redden137 | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 28 april 2009 15:18 |
| Jag kan inte bli av med Troojan.Vundo.H Virus Oavsett vad jag gör | Drhunter2k | Virus, spionprogram och säkerhet | 8 | 26 mars 2009 08:38 |
| Jag tror jag har Vundo eller virtumond malware virus och skränande flytta den. | Barock | Virus, spionprogram och säkerhet | 15 | 5 december 2008 13:52 |
| Virus försöker sälja mig saker? | pete21 | Virus, spionprogram och säkerhet | 5 | 4 oktober 2008 18:03 |
| Thread Tools | |
| |