![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Ovenstående Trojan er blevet samlet op under mit Spybot Search & Destroy scanninger. Trods gentagne gange at slette det, igen igen, når jeg re-scanne min PC. Jeg kan forstå, det er et særligt vanskeligt trojanske at udrydde. Er der nogen har en løsning på dette problem please. |
|
| |||
| |||
| Prøv at køre Spybot i fejlsikret tilstand Guide Sådan starter i fejlsikret tilstand Hvis det ikke virker læse Denne tråd |
|
| |||
| |||
| Kan du forklare, hvad der kører Spybot i fejlsikret tilstand faktisk gør du? |
|
| |||
| |||
| Det vil være mere sandsynligt, at tjenesten er tilsluttet Win32.Poison.k ikke vil blive vist så Spybot vil have en bedre chance for at fjerne det. |
|
| |||
| |||
| Tak for din rådgivning. Jeg sætter pc'en i fejlsikret tilstand og re-scannet med Spybot - men det har ikke samle op på den trojanske. Jeg kørte AVG og at samles op på det. Har kørt Spybot et antal gange igen, og det stadig ikke vises op - endnu før jeg sætte det i fejlsikret tilstand det fundet den trojanske på hver scanning. Nu er jeg virkelig forvirret som den trojanske's selvfølgelig stadig, men jeg forstår ikke, hvorfor Spybot har undladt at finde det? |
|
| |||
| |||
| Hente og installere og køre CCleaner. (Crap Cleaner) Det vil hjælpe den næste scanning gå hurtigere. Følg disse instruktioner nøje. Loggen er, hvad jeg har brug for at se. Kør BitDefender Online Scanner. Enige om at licensen og derefter vælge Scan. Ændrer ikke på OPTIONS for at Vis alle filer scannes. Det vil gøre dine logfiler enorm, og vi behøver ikke at se ren filer. Når Bitdefender fuldfører scan: Klik på de Opdages Problemer fanen. Vælg derefter Klik her for at eksportere scanningen rapport. Når vinduet kommer op at gemme rapporten, ændre Gem som type: boksen for at: Tekst (Tab Afgrænset) (*. txt) og derefter i Filnavn boks ind ændring bdscan klik derefter på Gemme. Dette vil gemme en fil med navnet bdscan.txt. Jeg vil foreslå at gemme den til Desktop så du nemt kan finde det. (tage varsel om, hvor du gemmer det, så du kan finde den senere). Denne bdcan.txt filen faktisk vil indeholde HTML-koden, at vi kan nemt få vist senere, samtidig med en gennemgang af din log. Alt, hvad vi skal gøre, er at omdøbe filen til bdscan.html. Hvis du ikke følge disse trin, vil du have en forkert log eller værre en log resumé, som er ubrugelig for os. Post den bdscan.txt fil som en vedhæftet fil. Takket være Chaslang For De Bitdefender Guide! Vejledning for Fastgørelse Logs til en stilling |
|
| |||
| |||
| Mange tak for alle dine svar. Jeg sætter pc'en i fejlsikret tilstand, kørte Spybot scanne, men det gjorde ikke vælge trojanske op (til trods for at have gjort det mange gang før denne). Ran en AVG scanne - fundet 5 poster (none med de ovenfor nævnte trojanske). Slettet dem. Har siden gennemført en række Spybot / AVG scanner og intet er blevet opdaget. Kunne det være, at et af de punkter, som ligger i AVG var Win32.Poison.k trojanske med et andet navn? Mange tak |
|
| |||
| |||
| Ikke kan fortælle uden at se logfilerne. |