![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi everyone, Edellä Troijan on piristyi aikana minun Spybot Search & Destroy skannaa. Huolimatta toistuvasti poistamalla, se esiintyy uudelleen, kun olen uudelleen-scan minun PC. Ymmärrän, että tämä on erityisen vaikea troijalaisen hävittää. Jos joku on ratkaisu tähän ongelmaan, kiitos. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Voitteko selittää mitä käynnissä Spybot vikasietotilassa itse ei ole hyvä? |
|
| |||
| |||
| On todennäköisempää, että palvelu on liitetty Win32.Poison.k ei ole käynnissä niin Spybot on parempi mahdollisuus poistaa se. |
|
| |||
| |||
| Kiitos neuvoista. Esitin PC osaksi vikasietotilassa ja uudelleen skannaamaan Spybot - mutta se ei poimia Troijan. Sitten juoksin AVG ja että piristyi siitä. Onko aikavälillä Spybot monta kertaa uudestaan ja silti ei näy - vielä ennen esitin sen vikasietotilassa se löysi troijalaisen kunkin skannata. Nyt olen todella hämmentynyt, sillä troijalaisen tietenkään vielä siellä, mutta en ymmärrä, miksi Spybot ei ole onnistunut löytämään sitä? |
|
| |||
| |||
| Ladata ja asentaa ja käyttää CCleaner. (Crap Puhtaammat) Tämä auttaa ensi scan mennä nopeammin. Noudata näitä ohjeita huolellisesti. Loki on mitä pitää nähdä. Suorita BitDefender Online Scanner. Hyväksy käyttöoikeussopimus ja valitse sitten Skannaa. Älä muuta OPTIONS Näytä kaikki tiedostot SCANNED. Se tekee lokitiedostoissa valtava ja meidän ei tarvitse nähdä puhtaan tiedostoja. Kun Bitdefender täydentää scan: Click-on Havaita ongelmat välilehti. Valitse sitten Klikkaa tästä viedä scan mietinnön. Kun ikkuna tulee jopa tallentaa raportin, vaihda Save as type: laatikkoa: Teksti (sarkainerotettuna) (*. txt) ja sitten on Tiedoston nimi laatikko tulla muutos bdscan sitten Tallentaa. Tämä säästää tiedoston nimeltä bdscan.txt. Haluaisin ehdottaa tallentamatta sitä, että Desktop joten voit helposti löytää. (ottaa huomautus siitä, missä olet tallentanut niin voit löytää sen myöhemmin). Tämä bdcan.txt tiedosto todella sisältää HTML-koodia, että voimme helposti tarkastella myöhemmin, kun tarkastellaan oman loki. Kaikkien meidän on tehtävä, on nimennyt tiedoston bdscan.html. Jos et noudata näitä askel, sinulla on väärä loki tai huonompi log yhteenveto, joka on hyödytön meille. Postata bdscan.txt kuva Takavarikointimääräyksen. Kiitos Chaslang For The Bitdefender opas! Opas kiinnittäminen Lokit A Post |
|
| |||
| |||
| Sydämelliset kiitokset kaikille vastaukset. Esitin PC osaksi vikasietotilassa, johti Spybot scan mutta se ei valita troijalaisen ylöspäin (vaikka tehneet lukuisia aikaa ennen tätä). Ran yksi AVG scan - Löytyi 5 kohdetta (ei mitään edellä mainittuja nimeltä troijalaisen). Poistettu niitä. Onko sillä ajaa useita Spybot / AVG skannaa ja mitään ei ole vielä havaittu. Voisiko se olla, että yksi kohteet sijaitsevat AVG oli Win32.Poison.k troijalaisen, jolla on eri nimi? Monet kiittää |
|
| |||
| |||
| Ei voi sanoa näkemättä lokit. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko minulla Legendary Win32 Heur2 Trogen ja Win32 Alureon Virus? Kuinka Fix? | maddawg512 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 8 | 13 lokakuu 2009 07:29 |
| Win32 Trojan. Ongelmia Rootkit. Päättymisen jälkeen Sillä on yhä uudelleen näyttöön. | dekadanceyeh | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 24 elokuu 2009 07:19 |
| Apu! - Win32/agent troijalaisen | mumskiii | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 25 | 28th Jan 2008 09:06 |
| Re: C: \ Program Files \ Common Files \ dllhost.exe infrected kanssa Win32/Hupigon.MN troijalaisen | cjd666 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 21. marraskuu 2007 14:14 |
| C: \ Program Files \ Common Files \ dllhost.exe infrected kanssa Win32/Hupigon.MN troijalaisen | Ancodi | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 13 | 17. marraskuu 2007 02:49 |
| Thread Tools | |
| |