![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, De bovengenoemde Trojan werd opgepakt tijdens mijn Spybot Search & Destroy scans. Ondanks herhaaldelijk te verwijderen, is weer eens toen ik opnieuw scannen van mijn pc. Ik begrijp dat dit een bijzonder moeilijk trojan te roeien. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem alstublieft. |
|
| |||
| |||
| Probeer Spybot in de Veilige modus Gids naar de start in de Veilige modus Als dat niet werkt gelezen Deze draad |
|
| |||
| |||
| Kunt u uitleggen wat loopt Spybot in de veilige modus feitelijk doet alstublieft? |
|
| |||
| |||
| Het zal meer waarschijnlijk dat de dienst aangesloten op Win32.Poison.k niet zal worden uitgevoerd, zodat Spybot heeft een betere kans te verwijderen. |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor uw advies. Ik heb de pc in de veilige modus en opnieuw gescand met Spybot - maar zij niet ingaan op de trojan. Ik liep vervolgens AVG en dat opgepikt op. Hebben geleid Spybot een aantal keer weer en is er nog steeds niet wordt weergegeven - nog voordat ik het in de veilige modus hij vond dat de trojan op elke scan. Nu ben ik echt in de war als de trojan is uiteraard nog steeds aanwezig, maar ik begrijp niet waarom Spybot heeft niet vinden? |
|
| |||
| |||
| Downloaden en installeren en uitvoeren CCleaner. (Crap Cleaner) Dit zal helpen de volgende scan gaat sneller. Volg deze instructies aandachtig door. Het logboek is wat ik nodig heb om te zien. Voer de BitDefender Online Scanner. Instemmen met de licentie en selecteer vervolgens Scan. GEEN WIJZIGING VAN DE OPTIES om alle bestanden gescand. Dat zal ervoor zorgen dat uw logbestanden enorm en we hebben geen behoefte om te zien schone bestanden. Zodra Bitdefender completeert de scan: Klik op de Gedetecteerd Problemen tab. Vervolgens selecteert u Klik hier om de scan uitvoer verslag. Wanneer het venster komt te slaan in het verslag, de Opslaan als type: vak: Tekst (tab is scheidingsteken) (*. txt) en vervolgens in de Bestandsnaam vak verandering te bdscan klik op Redden. Dit bespaart een bestand genaamd bdscan.txt. Ik stel voor het opslaan van het aan de Desktop zodat u deze eenvoudig kunt vinden. (neemt kennis van de plaats waar u het zo kunt u deze later). Dit bdcan.txt bestand daadwerkelijk bevatten HTML-code die we gemakkelijk kunnen bekijken later tijdens het controleren van uw log. Het enige wat we moeten doen is de naam van het bestand naar bdscan.html. Als u niet op deze stap, heeft u een verkeerd inloggen of erger een log samenvatting die is nutteloos voor ons. Post de bdscan.txt bestand als bijlage. Dankzij Chaslang Voor het BitDefender Guide! Gids voor de bevestiging Logs in een functie |
|
| |||
| |||
| Veel dank voor al uw antwoorden. Ik heb de pc in de veilige modus, liep de Spybot scannen, maar het niet halen van de Trojaanse up (ondanks talrijke gedaan vóór die tijd). Ran een AVG scan - 5 objecten gevonden (geen van de hierboven genoemde trojan). Schrappen die. Hebben sinds het uitvoeren van een aantal van Spybot / AVG scans en niets is ontdekt. Zou het kunnen dat een van de items in AVG was de Win32.Poison.k trojan met een andere naam? Veel dank |
|
| |||
| |||
| Kan niet vertellen zonder het zien van de logs. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Heb ik de Legendary Win32 Heur2 Trogen en Win32 Alureon Virus? How to Fix? | maddawg512 | Virus, spyware & Security | 8 | 13 oktober 2009 07:29 |
| Win32 Trojan. Problemen met Rootkit. Na de beëindiging It Still opnieuw optreedt. | dekadanceyeh | Virus, spyware & Security | 1 | 24 augustus 2009 07:19 |
| Help! - Win32/agent trojan | mumskiii | Virus, spyware & Security | 25 | 28 Jan 2008 09:06 |
| Re: c: \ program files \ common files \ Dllhost.exe infrected met Win32/Hupigon.MN trojan | cjd666 | Virus, spyware & Security | 3 | 21 nov 2007 14:14 |
| C: \ program files \ common files \ Dllhost.exe infrected met Win32/Hupigon.MN trojan | Ancodi | Virus, spyware & Security | 13 | 17 nov 2007 02:49 |
| Thread Tools | |
| |