![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Ovennevnte Trojan har blitt plukket opp under mitt Spybot Search & Destroy skanninger. Til tross for gjentatte ganger å slette det, er det på nytt igjen når jeg re-scan PCen. Jeg forstår at dette er en spesielt vanskelig trojaneren å utrydde. Har noen en løsning på dette problemet kan du. |
|
| |||
| |||
| Prøv å kjøre Spybot i sikkermodus Guide til å starte i sikkermodus Hvis det ikke fungerer lese Denne tråden |
|
| |||
| |||
| Kan du forklare hva kjører Spybot i sikker modus faktisk gjør kan du? |
|
| |||
| |||
| Det vil være mer sannsynlig at tjenesten er koblet til Win32.Poison.k vil ikke kjøre så Spybot vil ha en bedre sjanse til å fjerne den. |
|
| |||
| |||
| Takk for råd. Jeg satte PCen i sikkermodus og deretter skannet med Spybot - men det gjorde ikke plukke opp på trojaneren. Jeg så kjørte AVG og plukket opp på den. Har kjørt Spybot en rekke ganger igjen og det fortsatt ikke viser seg - ennå før jeg legger det inn i sikker modus det funnet trojan på hver skanning. Nå er jeg virkelig forvirret som trojaneren er åpenbart der fremdeles, men jeg forstår ikke hvorfor Spybot har ikke klart å finne det? |
|
| |||
| |||
| Laste ned og installere og kjøre CCleaner. (Crap Cleaner) Dette vil hjelpe neste skanne gå raskere. Følg disse instruksjonene nøye. Loggen er det jeg trenger å se. Kjør BitDefender Online Scanner. Godtar lisensavtalen, og velg deretter Skann. Ikke endre alternativer til Vis alle filer skannes. Som vil gjøre logger enorme, og vi trenger ikke å se rent filer. Når Bitdefender fullfører skanning: Klikk på den Oppdaget Problemer tab. Deretter velger Klikk her for å eksportere skanne rapporten. Når vinduet kommer opp for å lagre rapporten, endre Filtype: boksen til: Tekst (tabulatordelt) (*. txt) og deretter i Filnavn boksen angir endre til bdscan deretter Lagre. Dette vil lagre en fil med navnet bdscan.txt. Jeg foreslår at du lagrer den til Desktop slik at du enkelt kan finne det. (ta merke av hvor du lagrer den, slik at du kan finne den igjen senere). Dette bdcan.txt filen faktisk inneholder HTML code at vi enkelt kan vise senere mens gjennom loggen. Alt vi trenger å gjøre er å endre filnavnet til bdscan.html. Hvis du ikke følger dette trinnet, vil du få feil logg eller verre en logg sammendrag som er ubrukelig for oss. Poste bdscan.txt filen som et vedlegg. Takk til Chaslang For The Bitdefender Guide! Guide for Feste loggene til en Innlegg |
|
| |||
| |||
| Mange takk for alle svar. Jeg satte PCen i sikkermodus, kjørte Spybot scan men det gjorde ikke velge trojan opp (til tross for å ha gjort så mange tid før det). Ran en AVG scan - funnet 5 eks (none med ovennevnte navngitte trojaneren). Slettet dem. Har siden kjørt en rekke Spybot / AVG skanner og ingenting har blitt oppdaget. Kan det være at ett av elementene i AVG var Win32.Poison.k trojan med et annet navn? Mange takk |
|
| |||
| |||
| Kan ikke si uten å se loggene. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Har jeg den legendariske Win32 Heur2 Trogen og Win32 Alureon Virus? How to Fix? | maddawg512 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 8 | 13 oktober 2009 07:29 |
| Win32 Trojan. Problemer med Rootkit. Etter Oppsigelse det fremdeles vises igjen. | dekadanceyeh | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 24 august 2009 07:19 |
| Hjelp! - Win32/agent trojan | mumskiii | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 25 | 28 januar 2008 09:06 |
| Re: C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | cjd666 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 21 nov 2007 14:14 |
| C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | Ancodi | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 13 | 17 nov 2007 02:49 |
| Thread Tools | |
| |