![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, kan iemand mij helpen hoe af te raken van dit bericht. Ik krijg deze ballon in mijn laptop. als ik klik op de ballon, het zegt koop een nieuwe AntiSpyware te installeren. Is er een andere manier te verwijderen. Alle hulp zou zeer gewaardeerd. Bedankt Seetham |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/
| |||
| |||
| Nou ramen niet alleen pop-up met een boodschap te zeggen er is een virus, omdat Windows niet schelen. Het is zeer waarschijnlijk een virus vertellen proberen je te misleiden tot het kopen van een aantal programma. Het ziet er misschien legit, maar dat is het niet. Maak je geen zorgen, de malware team kan verwijderen, zijn ze heel goed dat dit spul.
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows Protection Suite - Spyware? Virus? | Mooseknuckle | Virus, spyware & Security | 28 | 30 september 2009 14:10 |
| Spyware.Banker ontdekt in MBAM Scan | SevenYears | Virus, spyware & Security | 88 | 28 apr 2009 18:30 |
| Virus of spyware infectie | jimbeis462 | Virus, spyware & Security | 27 | 27 nov 2008 13:46 |
| Kwaadaardige Windows pop-up adviseren spyware | waynestep | Virus, spyware & Security | 3 | De 5 april 2008 11:44 |
| PLEASE HELP !!!!! infectie problemen | antbann | Virus, spyware & Security | 20 | 1 Nov 2007 21:45 |
| Thread Tools | |
| |