![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, kan noen hjelpe meg å bli kvitt denne meldingen. Jeg får denne boblen i min bærbare. når jeg klikker på ballongen, står det at kjøper ny AntiSpyware å installere. Er det noen andre måter å fjerne dette. Eventuelle hjelpe ville verdsatt. Takk Seetham |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/
| |||
| |||
| Vel vinduer bør ikke bare komme opp med en melding som sier det er et virus, fordi Windows ikke forsiktighet. Det er sannsynligvis et virus fortelle prøver å lure deg til å kjøpe enkelte program. Det kan se legit, men det er ikke. Ikke bekymre deg, det malware teamet kan fjerne det, de er veldig bra at denne ting.
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Protection Suite - Spyware? Virus? | Mooseknuckle | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 28 | 30 september 2009 14:10 |
| Spyware.Banker oppdaget i MBAM Scan | SevenYears | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 88 | 28 april 2009 18:30 |
| Virus eller spyware infeksjon | jimbeis462 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 27 | 27 nov 2008 13:46 |
| Skadelig vinduer popup-rådgivning spyware | waynestep | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 5 april 2008 11:44 |
| HJELP PLEASE !!!!! infeksjon problemer | antbann | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 20 | 1 november 2007 21:45 |
| Thread Tools | |
| |