![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| 2 kysymyksiä, ole hyvä ja auta, olen avg free, se löysi troijalaisen, sen on holvissa, voin poistaa se holvissa tai vain jätetään sinne. Myös nyt olen laatikkoon keksiä kun i käynnistyä jossa "Et voi olla uhrin ohjelmistojen väärentämistä, tämän Windows ei läpäissyt aito Windows Validation" Kannettavan tietokoneen on Packard Bell Windows XP, joissa i ostettu uusi. Olen kirjallisesti tämän toinen kannettava tietokone, joka on Toshiba käynnissä Vista. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ensinnäkin, I'll mainita, älä seuraa linkkejä, jotka ovat enintään kerron validoimiseksi kyseisessä tietokoneessa, jos olet ostanut kannettava uusi, jos käyttöjärjestelmä se, joka on hyvä vähittäiskauppiaalle, on todennäköisimmin haittaohjelmien saattaa jopa, että virhe.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/
| |||
| |||
| Thanks, I'll yrittää |
|
| |||
| |||
| Sorry folks, en ole, että nyt tietokoneissa ottaa asui maaseudulla Espanja 4 vuotta. Kaikki kuvakkeet ja näyttö on iso, en voi tehdä niitä pieniä. Viesti tulee käyttöön heti, kun tietokone on päällä ja ei mene anyfurther ellei i klikkaa yritä myöhemmin painiketta validointia ruutuun. Oma AVG Free download 8 versio sanoo, kaikki on ok. Niin kai tämä on kerralla sanoa vie se PC lääkäriin. Thanks for your help. |
|
| |||
| |||
| Tee mitä se kysyy, koodi se haluaa olisi kiinni sivuvaikutuksia tai takaisin teistä Packard Bell kone, katso yksi näistä. |
|
| |||
| |||
| Hei taas, olen yrittänyt, ja he sanoivat että se oli väärä tuote pikavalintanäppäimen numeroa 15 numeroa ja että he haluavat rahaa asentaa Windows XP uudelleen. Thingie 2 neuvoi minua ei noudata ohjeita, mutta se oli liian myöhään, olin jo tehnyt. |
|
| |||
| |||
| Voitko ladata mitään? Saatko jonkin anti haittaohjelmien skannaa, joka alkaa tämän oppaan? http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/ |
|
| |||
| |||
| Quote:
Sovittu, halusin vain nähdä, jos se oli huijaus tai ei, mielestäni se on vahvistanut, ja nyt luovuttaa Evilfantasy ja haittaohjelmien kaveri. |
|
| |||
| |||
| Kiitos pitää yrittää, sen vain, että kirjoitus on niin suuri. Heippa nyt |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uudelleenasentamistoiminnot Windows XP Professional? Windows XP: n asennus on vioittunut!? | LegendaryFire | Windows-käyttöjärjestelmät | 11 | 17th Aug 2009 12:17 |
| Microsoft julkaisee Windows 7 ja Windows Server 2008 R2 | philthomas | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 23. Jul 2009 01:54 |
| Asenna Windows XP SP2: n 50 tietokoneita Windows käyttöönottostrategioita palvelin | rocket7 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 30. toukokuuta 2009 13:56 |
| Service Pack 2: n Windows Server 2008 ja Windows Vista | Bubba | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 27. toukokuuta 2009 08:22 |
| Todistus validointi | rasselin | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 31. Joulukuu 2008 19:15 |
| Thread Tools | |
| |