vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

Windows Validation

Reply

Thread Tools
Old 21 marraskuu 2008, 08:15
Jäsen

Default Windows Validation

2 kysymyksiä, ole hyvä ja auta, olen avg free, se löysi troijalaisen, sen on holvissa, voin poistaa se holvissa tai vain jätetään sinne.

Myös nyt olen laatikkoon keksiä kun i käynnistyä jossa "Et voi olla uhrin ohjelmistojen väärentämistä, tämän Windows ei läpäissyt aito Windows Validation"

Kannettavan tietokoneen on Packard Bell Windows XP, joissa i ostettu uusi.

Olen kirjallisesti tämän toinen kannettava tietokone, joka on Toshiba käynnissä Vista.
Old 21 marraskuu 2008, 08:24
Rahoittajien ryhmän

Ensinnäkin, I'll mainita, älä seuraa linkkejä, jotka ovat enintään kerron validoimiseksi kyseisessä tietokoneessa, jos olet ostanut kannettava uusi, jos käyttöjärjestelmä se, joka on hyvä vähittäiskauppiaalle, on todennäköisimmin haittaohjelmien saattaa jopa, että virhe.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 21 marraskuu 2008, 08:27
Administrator Group

http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/

Seuraa näitä ohjeita, että miten ja haittaohjelmien joukkue täällä voi varmistaa, että kone on virus vapaa ensin.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 21 marraskuu 2008, 09:15
Jäsen

Thanks, I'll yrittää
Old 21 marraskuu 2008, 12:26
Jäsen

Sorry folks, en ole, että nyt tietokoneissa ottaa asui maaseudulla Espanja 4 vuotta.

Kaikki kuvakkeet ja näyttö on iso, en voi tehdä niitä pieniä.

Viesti tulee käyttöön heti, kun tietokone on päällä ja ei mene anyfurther ellei i klikkaa yritä myöhemmin painiketta validointia ruutuun.

Oma AVG Free download 8 versio sanoo, kaikki on ok.

Niin kai tämä on kerralla sanoa vie se PC lääkäriin. Thanks for your help.
Old 21 marraskuu 2008, 12:29
Administrator Group

Tee mitä se kysyy, koodi se haluaa olisi kiinni sivuvaikutuksia tai takaisin teistä Packard Bell kone, katso yksi näistä.

Old 21 marraskuu 2008, 12:52
Jäsen

Hei taas, olen yrittänyt, ja he sanoivat että se oli väärä tuote pikavalintanäppäimen numeroa 15 numeroa ja että he haluavat rahaa asentaa Windows XP uudelleen.

Thingie 2 neuvoi minua ei noudata ohjeita, mutta se oli liian myöhään, olin jo tehnyt.
Old 21 marraskuu 2008, 13:08
Moderator Group

Voitko ladata mitään?

Saatko jonkin anti haittaohjelmien skannaa, joka alkaa tämän oppaan? http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/

Old 21 marraskuu 2008, 13:10
Administrator Group

Quote:
Originally Posted by wendylawman View Post
Hei taas, olen yrittänyt, ja he sanoivat että se oli väärä tuote pikavalintanäppäimen numeroa 15 numeroa ja että he haluavat rahaa asentaa Windows XP uudelleen.

Thingie 2 neuvoi minua ei noudata ohjeita, mutta se oli liian myöhään, olin jo tehnyt.

Sovittu, halusin vain nähdä, jos se oli huijaus tai ei, mielestäni se on vahvistanut, ja nyt luovuttaa Evilfantasy ja haittaohjelmien kaveri.
Old 21 marraskuu 2008, 14:10
Jäsen

Kiitos pitää yrittää, sen vain, että kirjoitus on niin suuri. Heippa nyt
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Uudelleenasentamistoiminnot Windows XP Professional? Windows XP: n asennus on vioittunut!? LegendaryFire Windows-käyttöjärjestelmät 11 17th Aug 2009 12:17
Microsoft julkaisee Windows 7 ja Windows Server 2008 R2 philthomas Windows-käyttöjärjestelmät 0 23. Jul 2009 01:54
Asenna Windows XP SP2: n 50 tietokoneita Windows käyttöönottostrategioita palvelin rocket7 Windows-käyttöjärjestelmät 1 30. toukokuuta 2009 13:56
Service Pack 2: n Windows Server 2008 ja Windows Vista Bubba Windows-käyttöjärjestelmät 4 27. toukokuuta 2009 08:22
Todistus validointi rasselin Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 31. Joulukuu 2008 19:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.