![]() |
|
| |||
| |||
| 2 spørsmål, kan hjelpe, jeg har avg gratis, fant en trojan, sin i hvelv, kan jeg fjerne det fra hvelv eller la det være der. Også nå har jeg en boks kommer opp når jeg støvel opp om "Du kan være utsatt for en etterligning, dette eksemplaret av Windows ikke bestod ekte Windows-validering" Datamaskinen er en Packard Bell Windows XP som jeg kjøpte ny. Jeg skriver dette på andre bærbare som er en Toshiba kjører Vista. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Først av alt vil jeg nevne, ikke følg eventuelle koblinger som kommer opp om å validere på datamaskinen, hvis du kjøpte laptop nytt hvis en OS på den, fra en forhandler, vil det sannsynligvis være malware å hente opp denne feilen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/
| |||
| |||
| Takk, jeg skal prøve |
|
| |||
| |||
| Beklager folkens, jeg er ikke som deg nå på datamaskiner som har bodd på landsbygda i Spania for 4 år. Alle ikoner og skjermen er stor, kan jeg ikke gjøre dem små. Meldingen kommer så snart maskinen er slått på og vil ikke gå anyfurther hvis jeg klikker på prøve senere knappen på validering boksen. Min AVG gratis nedlasting 8 versjon sier at alt er ok. Så jeg antar at dette er den tiden du vil si ta det til en PC lege. Takk for hjelpen. |
|
| |||
| |||
| Gjøre det spurt, koden de ønsker skal være fastlåst til siden eller bak deg Packard Bell maskinen, ser en av disse. |
|
| |||
| |||
| Hei igjen, jeg prøvde det og de sa det var galt fabrikat nøkkel nummer 15 siffer, og at de ønsket penger til å installere Windows XP på nytt. Thingie 2 rådet meg til ikke å følge instruksjonene, men det var for sent hadde jeg allerede gjort. |
|
| |||
| |||
| Kan du laste ned noe? Kan du få noen av anti malware skanner å løpe fra denne håndboken? http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/ |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Enige om, jeg ville bare se om det var en svindel eller ikke, jeg tror det er bekreftet og vil nå overlate til Evilfantasy av malware fyr. |
|
| |||
| |||
| Takk skal holde på prøver, det bare at du skriver er så stort. Bye for now |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Installerer Windows XP Professional? Windows XP-installasjonen er skadet! | LegendaryFire | Windows-operativsystemer | 11 | 17 august 2009 12:17 |
| Microsoft Releases Windows 7 og Windows Server 2008 R2 | philthomas | Windows-operativsystemer | 0 | 23 juli 2009 01:54 |
| Installere Windows XP SP2 på 50 datamaskiner med Windows-distribusjon server | rocket7 | Windows-operativsystemer | 1 | 30 mai 2009 13:56 |
| Service Pack 2 for Windows Server 2008 og Windows Vista | Bubba | Windows-operativsystemer | 4 | 27 mai 2009 08:22 |
| Validering av sertifikat | rasselin | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 31 desember 2008 19:15 |
| Thread Tools | |
| |