![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://download.live.com/messenger Det tog mig et stykke tid at vænne sig til det, men jeg tror, det giver i nogle hårdt tiltrængte forbedringer. Endelig hyperlinks i din besked og clumping af meddelelser sammen.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bliver ved med at få den opdatering popup for dette .. men jeg kan lide min hud, jeg har til min msn (viser billedet ved siden af everyones e-mail-adresse på listen over kontaktpersoner uden at klikke. http://i124.photobucket.com/albums/p...untitled-4.jpg
|
| |||
| |||
| Jeg har lige installeret det, men jeg kan ikke ud til at finde Messenger Plus. Er det uforeneligt? Jeg har forsøgt igen at installere ... EDIT: Bare fundet det. Min Messenger Plus var forældet, så det ikke kunne arbejde med den nye beta. Fast nu anyways.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Er Plus arbejde med denne nye beta?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Den ene på Messenger Plus site ikke virker, men der er et link i her for Messenger plus 4,79 beta. Den ene en budbringeren plus oprindelige websted er 4.7, som ikke virker med denne beta. 4.79 arbejder med denne beta.
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan ikke køre nye Windows Live Messenger - Leveres med Fejl. | Theresonly1 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 25. maj 2009 13:05 |
| Windows Live Messenger indlæses ikke | HistoryGirl | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 17 marts 2009 05:48 |
| Jeg har lige fået den nye MSN, Windows Live Messenger Beta ... | o0o XD Batman o0o | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 21. nov 2008 19:50 |
| Windows Live Messenger | pmaspks | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 11 november 2008 00:35 |
| Windows Live Messenger problemer! Please help! | Lankidoodles | E-mail, VoIP og IM Discussion | 8 | 30 januar 2008 15:39 |
| Thread Tools | |
| |