![]() |
|
|
|||
|
|||
|
hi mennesker
håber nogen kan hjælpe kører Windows XP med Hotmail-konto problem i øjeblikket, er, når jeg kommer eventuelle bilag sendes i jpg. jeg går for at åbne dem, og de åbnes i Windows Media Player, hvor jeg cant gøre noget med dem er der en indstilling blevet ændret eller noget???. at få det tilbage til Microsoft Word, hvis et dokument. hilsen |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg kan ikke forstå dit spørgsmål
|
|||
|
|||
|
det er netop det punkt, denne mulighed ikke kommet med et højreklik på musen, er spørgsmålet, når en vedhæftet fil er sendt pc'en normalt beslutter enten foto jpg åbnes i Windows Media Player eller dokument åbnes i Microsoft Word eller simular, så du kan forstørre eller gøre, hvad du vil
|
|
|
|||
|
|||
|
Åben Min ComputerKlik på Værktøj menu, skal du klikke på Mappeindstillinger, Og klik derefter på Filtyper fane.
|
|
|
|||
|
|||
|
sorry og hvad så??
|
|
|
|||
|
|||
|
Rul gennem listen og fremhæve de filtypenavne, du vil ændre. Fremhæv jpeg og vil du blive præsenteret med en mulighed for at ændre den åbne med programmet.
|