mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Attachments

Reply

Thread Tools
Old 29 februar 2008, 11:35
Medlem Gruppen

Default Attachments

hi mennesker
håber nogen kan hjælpe

kører Windows XP med Hotmail-konto problem i øjeblikket, er, når jeg kommer eventuelle bilag sendes i jpg. jeg går for at åbne dem, og de åbnes i Windows Media Player, hvor jeg cant gøre noget med dem er der en indstilling blevet ændret eller noget???. at få det tilbage til Microsoft Word, hvis et dokument.

hilsen
Old 29 februar 2008, 11:45
Donor-Gruppen

Default Attachments

Jeg kan ikke forstå dit spørgsmål
men generelt, hvis du højreklik kan du vælge "åben med" og find det program du ønsker at åbne den med

Mit system: hAvAAck Byg 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Bundkort:
Asus P.5N-E
RAM Hukommelse:
GSkill 4 GB DDR2
Grafikkort (r):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
Samsung 500GB @ 7200rpm
Optisk drev (r):
Død
Sag / PSU:
Generic sag, Generic PSU
Køling:
Zalman 92mm
Network / Internet:
ombord
Monitor (s):
Dell 2408WFP Ultrasharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista ULT, Ubuntu 7.10 64-Bit
Old 29 februar 2008, 11:51
Medlem Gruppen

Default Attachments

det er netop det punkt, denne mulighed ikke kommet med et højreklik på musen, er spørgsmålet, når en vedhæftet fil er sendt pc'en normalt beslutter enten foto jpg åbnes i Windows Media Player eller dokument åbnes i Microsoft Word eller simular, så du kan forstørre eller gøre, hvad du vil
Old 29 februar 2008, 12:14
Redaktør Gruppen

Default Attachments

Åben Min ComputerKlik på Værktøj menu, skal du klikke på Mappeindstillinger, Og klik derefter på Filtyper fane.

Old 29 februar 2008, 12:31
Medlem Gruppen

Default Attachments

sorry og hvad så??
Old 29 februar 2008, 12:34
Redaktør Gruppen

Default Attachments

Rul gennem listen og fremhæve de filtypenavne, du vil ændre. Fremhæv jpeg og vil du blive præsenteret med en mulighed for at ændre den åbne med programmet.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.