mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Bijlagen

Reply

Thread Tools
Old 29 februari 2008, 11:35
Lid Fractie

Default Bijlagen

hallo mensen
hoop dat iemand kan helpen

Windows XP met een Hotmail-account probleem op dit moment is wanneer ik alle bijlagen verstuurd in jpg. Ik ga om ze te openen en ze openen in Windows Media Player waarin i cant doen met hen is er een instelling is veranderd of iets?. te krijgen het terug naar Microsoft Word indien haar een document.

groeten
Old 29 februari 2008, 11:45
Donor Groep

Default Bijlagen

Ik niet begrijp uw vraag
maar in het algemeen, als je rechts klikt u kunt selecteren "openen met" en zoek het programma dat u wilt openen met

Mijn Systeem: hAvAAck build 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Moederbord:
Asus P5N-E
RAM Geheugen:
GSkill 4GB DDR2
Graphics Card (s):
Nvidia EVGA e-GeForce 8600GT
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
Samsung 500GB @ 7200rpm
Optische Drive (s):
Dood
Case / PSU:
Generieke zaak, Algemene PSU
Koeling:
Zalman 92mm
Netwerk / Internet:
onboard
Monitor (s):
Dell 2408WFP Ultrasharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista ult, Ubuntu 7.10 64-bits
Old 29 feb 2008, 11:51
Lid Fractie

Default Bijlagen

dat is net het punt deze optie komt niet met een rechts klik van de muis, de vraag is wanneer er een bevestiging wordt verstuurd de PC normaal beslist hetzij foto jpg opent in Windows Media Player of document opent in Microsoft Word of simular zodat u kunt vergroten of te doen wat je wilt
Old 29 februari 2008, 12:14
Moderator Groep

Default Bijlagen

Open Mijn Computer, Klikt u op de Gereedschap menu, klik MapoptiesEn klik vervolgens op de File Types tabblad.

Old 29 februari 2008, 12:31
Lid Fractie

Default Bijlagen

sorry en dan wat?
Old 29 februari 2008, 12:34
Moderator Groep

Default Bijlagen

Blader door de lijst en markeer het bestand extensies die u wilt wijzigen. Markeer jpeg en u zal worden aangeboden met een optie om de open programma.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.