![]() |
|
|
|||
|
|||
|
hallo mensen
hoop dat iemand kan helpen Windows XP met een Hotmail-account probleem op dit moment is wanneer ik alle bijlagen verstuurd in jpg. Ik ga om ze te openen en ze openen in Windows Media Player waarin i cant doen met hen is er een instelling is veranderd of iets?. te krijgen het terug naar Microsoft Word indien haar een document. groeten |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik niet begrijp uw vraag
|
|||
|
|||
|
dat is net het punt deze optie komt niet met een rechts klik van de muis, de vraag is wanneer er een bevestiging wordt verstuurd de PC normaal beslist hetzij foto jpg opent in Windows Media Player of document opent in Microsoft Word of simular zodat u kunt vergroten of te doen wat je wilt
|
|
|
|||
|
|||
|
Open Mijn Computer, Klikt u op de Gereedschap menu, klik MapoptiesEn klik vervolgens op de File Types tabblad.
|
|
|
|||
|
|||
|
sorry en dan wat?
|
|
|
|||
|
|||
|
Blader door de lijst en markeer het bestand extensies die u wilt wijzigen. Markeer jpeg en u zal worden aangeboden met een optie om de open programma.
|