![]() |
|
| |||
| |||
| hi folk håper noen kan hjelpe kjører Windows XP med Hotmail-konto problemet i øyeblikket er når jeg får eventuelle vedlegg sendes i jpg. jeg går for å åpne dem og de åpnes i Windows Media Player hvor jeg skrånende gjøre noe med dem er det en innstilling blitt endret eller noe??. å få det tilbake til Microsoft Word hvis et dokument. hilsen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg forstår ikke spørsmålet ditt
| |||
| |||
| som er akkurat det punktet dette alternativet ikke kommer opp med en høyre museklikk, spørsmålet er når et vedlegg sendes PC normalt bestemmer enten bilde jpg åpnes i Windows Media Player eller åpnes i Microsoft Word eller simular slik at du kan forstørre eller gjøre hva du vil |
|
| |||
| |||
| Åpen Min datamaskinKlikk Verktøy menyen, klikk Folder OptionsOg klikk Filtyper tab. |
|
| |||
| |||
| sorry og hva? |
|
| |||
| |||
| Bla gjennom listen og markere filtyper du vil endre. Marker jpeg, og du vil bli presentert med et valg for å endre åpnes med programmet. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problemer med gmail nettstedet og sende vedlegg | brandoncrossman | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 27 mai 2009 03:52 |
| Vista er Windows Mail fjerner alle vedlegg | Chang | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 0 | 26 mai 2009 15:52 |
| Vedlegg gysning | bradleyjoes | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 0 | 28 nov 2008 11:35 |
| Microsoft Office 2007 Hvor store vedlegg kan sendes? | kaz46 | Office Suites & Applications | 7 | 10 nov 2008 15:02 |
| Slik Legg Vedlegg til innlegget | evilfantasy | Community News & Chat | 1 | 30nde sep 2007 14:00 |
| Thread Tools | |
| |