mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Bilagor

Reply

Thread Tools
Old 29 februari 2008, 11:35
Ledamot Gruppen

hej folk
hoppas någon kan hjälpa

Windows XP med Hotmail-konto problem just nu är när jag kommer eventuella bilagor skickas i jpg. jag går att öppna dem och de öppnas i Windows Media Player när jag skränande göra något med dem är det en inställning har ändrats eller nåt??. för att få den tillbaka till Microsoft Word om ett dokument.

hälsningar
Old 29 februari 2008, 11:45
Givargruppen

Jag förstår inte din fråga
men i allmänhet, om du högerklicka kan du välja "Öppna med" och hitta det program du vill öppna den med

Mitt System: hAvAAck Bygg 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Moderkort:
Asus P5N-E
RAM Minne:
GSkill 4GB DDR2
Grafikkort (s):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Ljudkort:
ombord
Hårddisk (s):
Samsung 500GB @ 7200rpm
Optisk enhet (er):
Död
Mål / PSU:
Generiskt mål, Generic PSU
Kylning:
Zalman 92mm
Nätverk / Internet:
ombord
Monitor (s):
Dell 2408WFP UltraSharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista Ult, Ubuntu 7.10 64-bitars
Old 29 februari 2008, 11:51
Ledamot Gruppen

det är bara det här alternativet inte komma med ett högerklicka på musen, frågan är när en bifogad fil skickas st normalt beslutar antingen foto jpg öppnas i Windows Media Player eller dokument öppnas i Microsoft Word eller motsvarande så att du kan förstora eller göra vad du vill
Old 29 februari 2008, 12:14
Moderator-gruppen

Öppen Min datorKlicka på Verktyg -menyn, klicka på MappalternativOch klicka sedan på Filtyper tab.

Old 29 februari 2008, 12:31
Ledamot Gruppen

ledsen och sedan vad?
Old 29 februari 2008, 12:34
Moderator-gruppen

Bläddra i listan och markera det filtillägg du vill ändra. Markera jpeg och du kommer att presenteras med ett alternativ för att ändra den öppna med programmet.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.