![]() |
|
| |||
| |||
| hej folk hoppas någon kan hjälpa Windows XP med Hotmail-konto problem just nu är när jag kommer eventuella bilagor skickas i jpg. jag går att öppna dem och de öppnas i Windows Media Player när jag skränande göra något med dem är det en inställning har ändrats eller nåt??. för att få den tillbaka till Microsoft Word om ett dokument. hälsningar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag förstår inte din fråga
| |||
| |||
| det är bara det här alternativet inte komma med ett högerklicka på musen, frågan är när en bifogad fil skickas st normalt beslutar antingen foto jpg öppnas i Windows Media Player eller dokument öppnas i Microsoft Word eller motsvarande så att du kan förstora eller göra vad du vill |
|
| |||
| |||
| Öppen Min datorKlicka på Verktyg -menyn, klicka på MappalternativOch klicka sedan på Filtyper tab. |
|
| |||
| |||
| ledsen och sedan vad? |
|
| |||
| |||
| Bläddra i listan och markera det filtillägg du vill ändra. Markera jpeg och du kommer att presenteras med ett alternativ för att ändra den öppna med programmet. |