![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki. Olen vain mietin, mikä on paras ilmainen webmail-palvelu siellä? Hotmail - No Googlemail, laadun ehkä, mutta ei ikuisesti arvailua yksityisyyden jne. ja henkilökohtaisesti olen melko paranoidinen henkilö. A legit, ihmisarvoisen laatu webmail? Kaikki reccs? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen postilaatikossasi on melko hyvä inbox.com
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uskon, Google Mail on hyvä, palvelimet eivät ole koskaan, ja se on valtava kohtaan, mutta ei yhtä suuri kuin minun yksi
| |||
| |||
| on tämän palvelimen tai ur oma tietokone cewy? |
|
| |||
| |||
| ei se minun hosting-yritys hyvin ei oikeastaan yhtiö, mutta meillä on muutamia isoja yrityksiä kuten sänky yritys |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Toinen äänestys google mail. Olen käyttänyt yhden alkuperäisistä gmail addys koska se alkoi ja voi rehellisesti sanoa, että palvelimet eivät ole koskaan olleet alas.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Toinen äänestys google mail ehdottomasti paras siellä.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Avast Home Free Vs. AVG Free Version | P5200 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 4 | 18 lokakuu 2009 18:30 |
| Jotkut olennaiset piirteet Best Ilmainen webmail-palvelut | Hybr! D | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 5 | 30. toukokuuta 2008 13:21 |
| Keskim vapaa 8.0? | KanoakaVirus | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 6 | 14. toukokuuta 2008 15:00 |
| Miten liitän Outlook minun online webmail? | Ghst | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 7 | 26th Feb 2008 01:01 |
| Webmail System! | jack100 | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 13th Jan 2008 14:24 |
| Thread Tools | |
| |