![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo allemaal. I'm just me af, wat is de beste gratis webmailservice daar? Hotmail - No Googlemail, in termen van kwaliteit, maar misschien is er altijd gespeculeerd over privacy enz. en ik persoonlijk ben nogal paranoïde persoon. Een legit, fatsoenlijke kwaliteit webmail? Elke reccs? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb inbox is het redelijk goed inbox.com
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat Google Mail is goed, de servers zijn nooit af en het heeft een enorme doos, maar niet zo groot als mijn ene
| |||
| |||
| is dit vanaf een server of ur eigen computer cewy? |
|
| |||
| |||
| geen haar van mijn hosting bedrijf ook niet echt een bedrijf, maar we hebben een paar grote bedrijven, waaronder een bed bedrijf |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een andere stem voor google mail. Ik gebruik een van de oorspronkelijke gmail addys sinds het begin en kan eerlijk zeggen dat de servers zijn nog nooit naar beneden.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een andere stem voor google mail zeker de beste die er zijn.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Avast Home Free Vs. AVG Free Version | P5200 | Virus, spyware & Security | 4 | 18 oktober 2009 18:30 |
| Enkele essentiële kenmerken van de Beste Gratis Webmail Diensten | Hybr! D | E-mail, VoIP & IM Overleg | 5 | 30 mei 2008 13:21 |
| Gem Free 8.0? | KanoakaVirus | Virus, spyware & Security | 6 | 14 mei 2008 15:00 |
| Hoe kan ik een link up Outlook met mijn online webmail? | Ghst | E-mail, VoIP & IM Overleg | 7 | 26 feb 2008 01:01 |
| Webmail systeem! | jack100 | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 13 Jan 2008 14:24 |
| Thread Tools | |
| |