![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle. Jeg bare lurer, hva er den beste gratis webposttjeneste ute? Hotmail - Nei Googlemail, i form av kvalitet kanskje men det er alltid spekulasjoner om personvern osv. og personlig Jeg er ganske paranoid person. En legit, anstendig kvalitet webmail? Eventuelle reccs? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har innboksen er det ganske bra inbox.com
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror at Google Mail er god, serverne er aldri ned, og den har et enormt i boksen, men ikke så stor som en
| |||
| |||
| er dette fra en server eller ur egen datamaskin cewy? |
|
| |||
| |||
| no sin fra min webvert vel egentlig ikke et firma, men vi har noen få store selskaper, inkludert en seng selskap |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En annen stemme på Google Mail. Jeg har brukt en av de opprinnelige gmail addys siden det begynte, og kan ærlig si Servere aldri har vært nede.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En annen stemme på Google Mail definitivt den beste der ute.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Avast Home Free Vs. AVG Free Version | P5200 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 4 | 18 oktober 2009 18:30 |
| Noen Viktige funksjoner av de beste gratis webposttjenestene | Hybr! D | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 5 | 30 mai 2008 13:21 |
| Gj.sn. Gratis 8.0? | KanoakaVirus | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 6 | 14 mai 2008 15:00 |
| Hvordan kobler jeg opp Outlook med min online webmail? | Ghst | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 7 | 26 februar 2008 01:01 |
| Webmail System! | jack100 | Web Design, hosting & SEO | 3 | 13 januar 2008 14:24 |
| Thread Tools | |
| |