![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej
Jeg har konfigureret Windows Mail til at hente alle mine e-mails fra min Yahoo mail-konto. Jeg får en masse "junk" mail, der omstilles fra min indbakke mappe til mit junk-mail-mappe, som er fine. Men jeg må være at få 40 - 60 om dagen, og spekulerede på, hvordan man kan blokere dem ved kilden? Jeg gik til Yahoo at afprøve afsnittet under 'Indstillinger', hvor du skriver i enten e-mail-adresse eller et domæne for at få den blokeret. Men jeg får en hel vifte af e-mails (en tvivlsom seksuel karakter!), Som hovedsageligt har et 'de' suffiks eg'name af afsenderen '@ altpapier.de osv. osv. Disse e-mails har også et ukendt receipient e-mail-adresse dvs ikke mine! Kan jeg blokere disse adresser ved at indtaste * @ *. deVed hjælp af en * som en slags wild card?? tak Deam |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
yeah ..
|
|||
|
|||
|
Thats ok så vidt jeg er bekymret. Jeg har ingen kontakter i Tyskland!
|
|
|
|||
|
|||
|
ville hjælpe, hvis jeg vendte Spamfilter om ved kilden. Nu kan jeg næppe få nogen!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det fik mig til at smile, jeg husker sort-holing hele Korea, Kina, Singapore og Brasilien fra internettet ved IP-analyse på en mail-server et stykke tid siden i et øjeblik af ekstrem frustration. Det gjorde en stor forskel på det tidspunkt. Værktøjer have fået mere sofistikerede siden.