![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Minulla on määritetty Windows Mail lataa kaikki viestit minun Yahoo sähköpostitilille. Saan paljon "roskaruokaa" posti, joka on muuhun kuin omaan postilaatikkoon kansio minun roskapostia kansio, joka on hyvä. Minun on kuitenkin myös olla 40 - 60 päivässä, ja se ihmettelee, miten estää niiden lähteellä? Kävin Yahoo kokeilla kohdalla "vaihtoehdot", jos kirjoitat joko sähköpostiosoite tai domain on se lukkiutuu. Olen kuitenkin saada koko lajike sähköpostia (joka voi olla kyseenalainen seksuaalinen luonne!), Joka pääasiassa on "de 'suffix eg'name Lähettäjän '@ altpapier.de jne. jne. Nämä sähköpostit on myös tuntematon receipient sähköpostiosoite eli se ei ole minun! Voinko estää nämä osoitteet kirjoittamalla * @ *. deKäyttäen * eräänlaisena villi kortti? kiitos Deam |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| joo ..
| |||
| |||
| thats ok niin pitkälle kuin olen huolissani. Minulla ei ole mitään yhteystietoja Saksa! |
|
| |||
| |||
| auttaisi jos Käännyin Roskaposti suodatetaan lähteellä. Nyt tuskin saa mitään! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se sai minut hymyillen, muistan musta-holing koko Korean, Kiinan, Singaporen ja Brasilian Internetin IP-analyysi on postipalvelin jokin aika sitten hetki äärimmäisen turhautumista. Se on suuri ero kerrallaan. Työkalut ovat saaneet kehittyneempiä sen jälkeen.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Estäminen verkkosivuille näköala | dandavfrbfry | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 25 Jan 2009 16:34 |
| Estäminen wifi-yhteys | pest79456 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 17th Aug 2008 03:08 |
| Oma Grafiikkakortti estää minun PCI-korttipaikkaa, mitä teen? | Compasky | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 9th Feb 2008 12:10 |
| Mozilla Thunderbird - Junk Mail | valenta | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 5. Jan 2008 10:53 |
| Tukkivat pääsyn web-sivuston IE7 | dfr200764 | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 22. toukokuuta 2007 12:54 |
| Thread Tools | |
| |