![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi
Ik heb geconfigureerd Windows Mail voor het downloaden van al mijn mail van mijn Yahoo e-mailaccount. Ik krijg heel veel 'junk e-mail die wordt afgeleid uit mijn inbox map naar mijn junkmail folder, die is prima. Maar ik moet steeds 40 tot 60 per dag en vroeg me af hoe te blokkeren ze bij de bron? Ik ging naar Yahoo om te proberen de afdeling onder 'opties', waar u typt in het e-mailadres of domein te hebben geblokkeerd. Echter, ik krijg een heel scala aan e-mails (van een dubieuze seksuele natuur!), Die vooral een 'de' suffix eg'name van de afzender '@ altpapier.de enz. enz. Deze e-mails hebben ook een onbekend receipient email adres dwz zijn niet de mijne! Kan ik voorkomen dat deze adressen door te typen in * @ *. de, Met een *, als een soort wild-kaart? bedankt DEAM |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
yeah ..
|
|||
|
|||
|
thats ok wat mij betreft. Ik heb geen contacten in Duitsland!
|
|
|
|||
|
|||
|
zou helpen als ik bleek de Spam filter op bij de bron. Nu krijg ik nauwelijks enig!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Dat maakte me glimlach, ik herinner me zwart-holing heel Korea, China, Singapore en Brazilië van internet door het IP-analyse op een mail server een tijdje geleden in een moment van extreme frustratie. Het maakte een groot verschil in de tijd. Tools hebben meer geavanceerde sindsdien.