![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har konfigurert Windows Mail til å laste ned alle e-post fra Yahoo e-postkonto. Jeg får mye "søppel" e-post som blir viderekoblet fra innboksen til min søppelpost mappen, som er fine. Men jeg må få 40 - 60 om dagen og lurte på hvordan du blokkerer dem til kilde? Jeg dro til Yahoo for å prøve ut delen under "valg", der du skriver inn enten e-postadressen eller domenet å få den sperret. Men jeg får en hel rekke e-poster (for en tvilsom seksuell natur!) Som hovedsakelig har en 'de' suffikset eg'name av avsender "@ altpapier.de osv. osv. Disse e-postene har også en ukjent receipient epostadresse dvs. det er ikke min! Kan jeg blokkere disse adressene ved å skrive inn * @ *. deVed hjelp av en * som en slags wild card? takk Deam |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja ..
| |||
| |||
| Det er ok så langt som jeg er bekymret. Jeg ikke har noen kontakter i Tyskland! |
|
| |||
| |||
| ville hjelpe hvis jeg slått spamfilteret på ved kilden. Nå har jeg nesten ikke får noen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det gjorde meg smile, jeg husker svart holing hele Korea, Kina, Singapore og Brasil fra Internett ved IP-analyse på en mail server en stund siden i et øyeblikk av ekstrem frustrasjon. Det er gjort en stor forskjell på det tidspunktet. Verktøy har fått mer sofistikert siden da.