![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har konfigurerat Windows Mail för att hämta alla mina mail från min Yahoo e-postkonto. Jag får en hel del "skräp" mail som avleds från min inkorg mapp till min skräppost-mappen, vilket är bra. Men jag måste få 40-60 en dag och undrade hur man kan blockera dem vid källan? Jag gick till Yahoo för att testa avsnittet under rubriken "Val" när du skriver i antingen e-postadress eller domän till att den blockeras. Men jag får en hel del e-post (en tvivelaktig sexuell natur!) Som huvudsakligen har ett 'de' suffix eg'name avsändarbegreppet "@ altpapier.de etc. etc. Dessa mail har även en okänd receipient e-postadress alltså inte min! Kan jag blockera dessa adresser genom att skriva i * @ *. deMed hjälp av en * som ett slags vilda kort?? tack Deam |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yeah ..
| |||
| |||
| thats ok så långt för mig. Jag har inga kontakter i Tyskland! |
|
| |||
| |||
| skulle hjälpa om jag vänt Spamfilter vid källan. Nu har jag knappast få någon! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det fick mig att le, jag minns svarta holing hela Korea, Kina, Singapore och Brasilien från Internet med IP-analys på en server för ett tag sedan i ett ögonblick av extrem frustration. Det gjorde stor skillnad på den tiden. Verktyg har mer sofistikerade sedan dess.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Blockera hemsidor på vista | dandavfrbfry | Windows-operativsystem | 1 | 25 januari 2009 16:34 |
| Blockera WiFi-anslutning | pest79456 | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 17 august 2008 03:08 |
| Mitt grafikkort blockerar min PCI-platser Vad ska jag göra? | Compasky | Grafikkort & Skärmar | 6 | 9 februari 2008 12:10 |
| Mozilla Thunderbird - skräppost | valenta | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 5 januari 2008 10:53 |
| Blockera åtkomst till en webbplats på IE7 | dfr200764 | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 22 maj 2007 12:54 |
| Thread Tools | |
| |