![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Alle, Øjeblikket vores ISP for internet og e-mail er Comcast. Comcast til udgående e-mail (SMTP). Vi har nogle problemer med Comcast med e-mails i, at de blokerer os meget. Verizon fortalt os, at de vil gøre det muligt for disse e-mails for at gå gennem Verizon. Mit spørgsmål er: Kan vi ændre vores udgående e-mail til Verizon og stadig bruge Comcast for internettet? Hvis ja, hvordan kan det gøres. Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror ikke, det er muligt, eller ikke uden at bruge to forskellige telefonlinjer alligevel. Men det ville bare være dumt, og det vil naturligvis koste dig det dobbelte af, hvad du skal betale. Hvorfor har du ikke skifte til Verizon helt? BTW, du fik din titel forkerte vej rundt , Ikke, at det virkelig betyder noget.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I Outlook bare ændre udgående server til, hvad du ønsker, og ruten emails gennem dem. Hvem du faktisk tilslutte via irrelevant. Det er hvad e-mail-server du bruger.
| |||
| |||
| Ah sorry, jeg misforstod OP. Jeg troede, OP ønskede at bruge to ISP's, afhængig af te opgave.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Actiontec M14245WR ikke på Comcast liste ... | ehsankhan | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 1 juni 2009 12:44 |
| Problem med Verizon Wireless Internet Signup | gibbytcidad | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 22. maj 2009 10:35 |
| AT & T, Deseption, Comcast. hjælpe ????? | ashaiba | Networking, Modemer & VoIP | 5 | 28 oktober 2008 20:39 |
| Regular Expression Hjælp | glj12 | Office Suites & Applications | 2 | 15 juni 2008 07:12 |
| Verizon Wireless Broadband | Nexter | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 10 oktober 2007 18:13 |
| Thread Tools | |
| |