![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Alle, Tiden vår ISP for internett og e-post er Comcast. Comcast for utgående e-post (SMTP). Vi har noen problemer med Comcast med e-post ved at de blokkerer oss mye. Verizon fortalt oss at de vil tillate e-postmeldinger som å gå gjennom Verizon. Spørsmålet mitt er: kan vi endre vår utgående e-post til Verizon og fortsatt bruke Comcast på internett? Hvis ja, hvordan kan det bli gjort. Takk! |
|
| |||
| |||
| Jeg tror ikke det er mulig eller ikke uten å bruke to forskjellige telefonlinjer allikevel. Men det ville bare være dumt, og vil selvfølgelig koste deg dobbeltsjekke hva du skal betale. Hvorfor ikke bytte til Verizon helt? BTW, du har tittelen feil vei , Ikke at det virkelig gjelder.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I Outlook bare endre utgående server til hva du vil og rute e-post gjennom dem. Som du faktisk koble til via er irrelevant. Det er hva postserveren du bruker.
| |||
| |||
| Ah sorry, jeg misforstått OP. Jeg trodde OP ønsket å bruke to ISP's, avhengig av te oppgave.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Actiontec M14245WR ikke på Comcast listen ... | ehsankhan | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 1 juni 2009 12:44 |
| Problemet med Verizon Wireless Internet Signup | gibbytcidad | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 22 mai 2009 10:35 |
| AT & T, Deseption, Comcast. hjelpe ????? | ashaiba | Nettverk, modem og VoIP | 5 | 28 oktober 2008 20:39 |
| Regeluttrykk Hjelp | glj12 | Office Suites & Applications | 2 | 15 juni 2008 07:12 |
| Verizon Wireless Broadband | Nexter | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 10 oktober 2007 18:13 |
| Thread Tools | |
| |