mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Kan du lave en sikkerhedskopi af Outlook Exp emails?

Reply

Thread Tools
Old 13 oktober 2007, 03:13
Ny Medlem Gruppen

Default Kan du lave en sikkerhedskopi af Outlook Exp emails?

jeg er ved at installere Windows Vista 64bit på min nuværende pc, vil gøre det som en ny installation og ikke en opgradering, men vil gerne være i stand til at opbevare en kopi af e mails, der er i min Outlook Express. Er der en måde at gøre en papirkopi af disse emails og i så fald hvordan gør du det?

tak
Old 13 oktober 2007, 07:13
Donor-Gruppen

Default Kan du lave en sikkerhedskopi af Outlook Exp emails?

Åbn Outlook. I menuen 'Funktioner' - klik på 'Indstillinger', og klik derefter på 'vedligeholdelse' fane. Her vil du se en valgmulighed kaldet »lagringsmappen«. Dette giver dig det sted, hvor dine meddelelser er gemt på din harddisk. Hvis du går til denne filplaceringen og kopiere filer til en anden harddisk, så kan du bare indsætte dem tilbage til den pågældende fil, når du har installeret Windows.

Hvis du ønsker at dobbelttjekke det hele værker inden da ændre lagringsmappen adresse til hvor du sikkerhedskopierede filer og og se om det henter oplysningsvinduet uden problemer.

Hope this helps.

Mit system: Elefanten

Processor (s):
Intel Core 2 Quad Q6600
Bundkort:
Asus P5K-E/Wi-fi
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS
Grafikkort (r):
Asus EN8600GT Silent
Lydkort:
Harddisk (e):
Samsung HD501
Optisk drev (r):
Asus drw-1814BLT
Sag / PSU:
Antec P180/Corsair HX620
Køling:
Thermalright Ultra-120 ekstreme
Network / Internet:
Monitor (s):
Dell 2005FPW 20 tommer
Operating System (s):
Windows Vista Home Premium
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
MS Outlook - Jeg er i stand til at sende mails, men jeg cant modtage ttoshiba E-mail, VoIP og IM Discussion 0 5. jun 2009 02:35
Hvorfor kan jeg sende men ikke modtage e-mails stald E-mail, VoIP og IM Discussion 7 13. maj 2009 06:04
Gør Outlook 2007 standard ikke GMail TheFang E-mail, VoIP og IM Discussion 4 5 oktober 2008 14:51
Ude af stand til at sende e-mails fra Outlook 2003 med orange. saholt E-mail, VoIP og IM Discussion 1 27 februar 2008 15:48
Outlook Express Backup hvordan Lizza General Software Chat 2 25th Apr 2007 01:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.