mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Kan je een backup maken van Outlook Exp e mails?

Reply

Thread Tools
Old 13 okt 2007, 03:13
Nieuw Lid Fractie

Default Kan je een backup maken van Outlook Exp e mails?

Ik ben over het installeren van Windows Vista 64bit op mijn huidige PC, zal moeten doen als een nieuwe installatie en niet een upgrade, maar wil om te kunnen bewaren een hard copy van de e mails die in mijn Outlook Express. Is er een manier om een papieren exemplaar van deze e-mails en zo ja, hoe doe je dat?

bedankt
Old 13 okt 2007, 07:13
Donor Groep

Default Kan je een backup maken van Outlook Exp e mails?

Open Outlook. In het menu 'Tools' - klik op' Opties', klik dan op het 'onderhoud' tabblad. Hier ziet u een optie genaamd 'winkel map ". Dit geeft u de locatie van waar uw berichten worden opgeslagen op uw harde schijf. Als je naar dit bestand locatie en kopieer de bestanden naar een andere harde schijf dan kun je gewoon plakken ze terug naar het juiste bestand hebt geïnstalleerd nadat u Windows.

Als u wilt controleren voordat het allemaal werkt vervolgens de winkel map adres waar u back-up van de bestanden en te zien of het pikt de informatie zonder enige problemen.

hoop dat dit helpt.

Mijn Systeem: De Olifant

Processor (s):
Intel Core 2 Quad Q6600
Moederbord:
Asus P5K-E/Wi-fi
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS
Graphics Card (s):
Asus EN8600GT Silent
Sound Card:
Hard Drive (s):
Samsung HD501
Optische Drive (s):
ASUS DRW-1814BLT
Case / PSU:
Antec P180/Corsair HX620
Koeling:
Thermalright Ultra-120 extreme
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
Dell 2005FPW 20 inch
Operating System (s):
Windows Vista Home Premium
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
MS Outlook - Ik ben in staat te sturen mails but i cant ontvangen ttoshiba E-mail, VoIP & IM Overleg 0 De 5 juni 2009 02:35
Waarom kan ik maar niet ontvangen E-mails schuur E-mail, VoIP & IM Overleg 7 13 mei 2009 06:04
Outlook 2007 standaard niet GMail TheFang E-mail, VoIP & IM Overleg 4 5 okt 2008 14:51
Kan geen e-mails uit Outlook 2003 met oranje. saholt E-mail, VoIP & IM Overleg 1 27 feb 2008 15:48
Outlook Express Backup hoe Lizza Algemene programmatuurnoot Chat 2 25 apr 2007 01:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.