![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik ben over het installeren van Windows Vista 64bit op mijn huidige PC, zal moeten doen als een nieuwe installatie en niet een upgrade, maar wil om te kunnen bewaren een hard copy van de e mails die in mijn Outlook Express. Is er een manier om een papieren exemplaar van deze e-mails en zo ja, hoe doe je dat? bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Open Outlook. In het menu 'Tools' - klik op' Opties', klik dan op het 'onderhoud' tabblad. Hier ziet u een optie genaamd 'winkel map ". Dit geeft u de locatie van waar uw berichten worden opgeslagen op uw harde schijf. Als je naar dit bestand locatie en kopieer de bestanden naar een andere harde schijf dan kun je gewoon plakken ze terug naar het juiste bestand hebt geïnstalleerd nadat u Windows.
Als u wilt controleren voordat het allemaal werkt vervolgens de winkel map adres waar u back-up van de bestanden en te zien of het pikt de informatie zonder enige problemen. hoop dat dit helpt. Mijn Systeem: De Olifant
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| MS Outlook - Ik ben in staat te sturen mails but i cant ontvangen | ttoshiba | E-mail, VoIP & IM Overleg | 0 | De 5 juni 2009 02:35 |
| Waarom kan ik maar niet ontvangen E-mails | schuur | E-mail, VoIP & IM Overleg | 7 | 13 mei 2009 06:04 |
| Outlook 2007 standaard niet GMail | TheFang | E-mail, VoIP & IM Overleg | 4 | 5 okt 2008 14:51 |
| Kan geen e-mails uit Outlook 2003 met oranje. | saholt | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 27 feb 2008 15:48 |
| Outlook Express Backup hoe | Lizza | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 25 apr 2007 01:57 |
| Thread Tools | |
| |