mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Kan du lage en sikkerhetskopi av Outlook EXP e-postmeldinger?

Reply

Thread Tools
Old 13 oktober 2007, 03:13
New Member Group

Default Kan du lage en sikkerhetskopi av Outlook EXP e-postmeldinger?

Jeg er i ferd med å installere Windows Vista 64bit på min nåværende PC, vil gjøre det som en ny installasjon og ikke en oppgradering, men ønsker å kunne beholde en hard kopi av e-postmeldinger som er i min Outlook Express. Er det en måte å få en hard kopi av e-postmeldinger, og hvis så hvordan gjør man det?

takk
Old 13 oktober 2007, 07:13
Donor Group

Default Kan du lage en sikkerhetskopi av Outlook EXP e-postmeldinger?

Åpne Outlook. I "Verktøy"-menyen - klikk på "Alternativer" og klikk på "vedlikehold"-kategorien. Her vil du se et alternativ kalt 'lagringsmappen. Dette gir deg plasseringen av hvor meldingene er lagret på harddisken. Hvis du gå til denne filplasseringen og kopiere filer til en annen harddisk så kan du bare lime dem tilbake til den aktuelle filen etter at du har installert Windows.

Hvis du ønsker å dobbeltsjekke alt fungerer før endre deretter lagringsmappen adressen til der du sikkerhetskopierte filer og og se om den plukker opp info uten noen problemer.

håper dette hjelper.

Min System: The Elephant

Prosessor (er):
Intel Core 2 Quad Q6600
Hovedkort:
Asus P5K-E/Wi-fi
RAM-minne:
2GB Corsair XMS
Graphics Card (s):
Asus EN8600GT Silent
Lydkort:
Harddisk (er):
Samsung HD501
Optisk stasjon (er):
Asus drw-1814BLT
Case / PSU:
Antec P180/Corsair HX620
Cooling:
Thermalright Ultra-120 Extreme
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Dell 2005FPW 20 tommer
Operating System (s):
Windows Vista Home Premium
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
MS Outlook - Jeg kunne sende post men jeg skrånende få ttoshiba Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 0 5 juni 2009 02:35
Hvorfor kan jeg sende men ikke motta e-post skur Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 7 13 mai 2009 06:04
Foreta Outlook 2007 standard ikke GMail TheFang Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 4 5 okt 2008 14:51
Kan ikke sende e-post fra Outlook 2003 med oransje. saholt Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 27 februar 2008 15:48
Outlook Express Backup hvordan Lizza General Software Chat 2 25 april 2007 01:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.