![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg er i ferd med å installere Windows Vista 64bit på min nåværende PC, vil gjøre det som en ny installasjon og ikke en oppgradering, men ønsker å kunne beholde en hard kopi av e-postmeldinger som er i min Outlook Express. Er det en måte å få en hard kopi av e-postmeldinger, og hvis så hvordan gjør man det? takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Åpne Outlook. I "Verktøy"-menyen - klikk på "Alternativer" og klikk på "vedlikehold"-kategorien. Her vil du se et alternativ kalt 'lagringsmappen. Dette gir deg plasseringen av hvor meldingene er lagret på harddisken. Hvis du gå til denne filplasseringen og kopiere filer til en annen harddisk så kan du bare lime dem tilbake til den aktuelle filen etter at du har installert Windows.
Hvis du ønsker å dobbeltsjekke alt fungerer før endre deretter lagringsmappen adressen til der du sikkerhetskopierte filer og og se om den plukker opp info uten noen problemer. håper dette hjelper. Min System: The Elephant
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| MS Outlook - Jeg kunne sende post men jeg skrånende få | ttoshiba | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 0 | 5 juni 2009 02:35 |
| Hvorfor kan jeg sende men ikke motta e-post | skur | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 7 | 13 mai 2009 06:04 |
| Foreta Outlook 2007 standard ikke GMail | TheFang | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 4 | 5 okt 2008 14:51 |
| Kan ikke sende e-post fra Outlook 2003 med oransje. | saholt | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 27 februar 2008 15:48 |
| Outlook Express Backup hvordan | Lizza | General Software Chat | 2 | 25 april 2007 01:57 |
| Thread Tools | |
| |