mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Kan du göra en säkerhetskopia av Outlook Exp e-post?

Reply

Thread Tools
Old 13 oktober 2007, 03:13
New Member Group

Default Kan du göra en säkerhetskopia av Outlook Exp e-post?

Jag är på väg att installera Windows Vista 64bit på min nuvarande dator, kommer att göra det som en ny installation och inte en uppgradering men vill kunna hålla en papperskopia av e-postmeddelanden som är i min Outlook Express. Finns det något sätt att göra en papperskopia av dessa e-postmeddelanden och i så fall hur gör du det?

tack
Old 13 oktober 2007, 07:13
Givargruppen

Default Kan du göra en säkerhetskopia av Outlook Exp e-post?

Öppna Outlook. I menyn "Verktyg" - klicka på "alternativ", klicka sedan på "underhåll"-fliken. Här ser du ett alternativ som kallas "store mapp". Detta ger dig den plats där dina meddelanden lagras på din hårddisk. Om du går till den här filen plats och kopiera filerna till en annan hårddisk så kan du bara klistra in dem till lämplig fil när du har installerat Windows.

Om du vill dubbelkolla allt fungerar innan dess ändrar lagringsmappen adress dit du säkerhetskopierade filer och och se om det tar upp info utan några frågor.

hoppas att detta hjälper.

Mitt System: The Elephant

Processor (s):
Intel Core 2 Quad Q6600
Moderkort:
Asus P5K-E/Wi-fi
RAM Minne:
2GB Corsair XMS
Grafikkort (s):
Asus EN8600GT Silent
Ljudkort:
Hårddisk (s):
Samsung HD501
Optisk enhet (er):
Asus drw-1814BLT
Mål / PSU:
Antec P180/Corsair HX620
Kylning:
Thermalright Ultra-120 extrem
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Dell 2005FPW 20 tum
Operating System (s):
Windows Vista Home Premium
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
MS Outlook - Jag kan skicka mail men jag skränande få ttoshiba E-post, VoIP & IM Diskussion 0 5 juni 2009 02:35
Varför kan jag skicka men inte ta emot e-post byggnad E-post, VoIP & IM Diskussion 7 13 maj 2009 06:04
Göra Outlook 2007 standard inte GMail TheFang E-post, VoIP & IM Diskussion 4 5 oktober 2008 14:51
Det går inte att skicka e-post från Outlook 2003 med orange. saholt E-post, VoIP & IM Diskussion 1 27 februari 2008 15:48
Outlook Express Backup hur Lizza General Software Chat 2 25 april 2007 01:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.